:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
wiadomości z regionu, „Night Calisia” teraz - zdjęcie, fotografia
Portal zyciekalisza.pl 19/11/2014 09:27

Od 14 listopada wyjątkowe nagranie sławiące Kalisz poza granicami miasta i naszego kraju możemy nabyć już na DVD. Do sklepów muzycznych trafiła płyta z nagraniem z Sali Kongresowej

Filharmonia Kaliska, Adam Klocek, zespół Włodka Pawlika i amerykański trębacz Randy Brecker wystąpili wspólnie w kwietniu tego roku po ceremonii Fryderyków, która odbyła się w Warszawie. Nagranie z tego wyjątkowego spotkania zrealizowano podczas wykonania suity.  Materiał „Night in Calisia LIVE” w wersji dwupłytowej zawiera CD oraz DVD  z koncertem i 15-minutowym filmem dokumentalnym poświęconym przygotowaniom do koncertu. Nagranie filmowe przygotowała firma STX Jamboree wraz z Telewizją Polska SA. – To wielkie przeżycie. Sam fakt, że koncert udało się uwiecznić, że teraz mamy okazję oglądać nagranie i słuchać płyty w zaciszu naszych domów. To ogromny krok, by rozpropagować „Night in Calisia” –  mówił Adam Klocek, pomysłodawca projektu. O ogromnym sukcesie wydawnictwa rozmawiano podczas ubiegłotygodniowej telekonferencji w Villi Calisia, gdzie – oprócz dyrektora filharmoników – pojawili się również prezydent Janusz Pęcherz i wiceprezydent Dariusz Grodziński. Dzięki obecności kamer wysłuchali ich Włodek Pawlik wraz z małżonką Jolantą, Stanisław Trzciński i Paweł Maria Kwiatkowski z STX Jamboree oraz Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska SA, przedsiębiorstwa, które jest mecenasem kaliskich filharmoników od ośmiu lat i głównym sponsorem festiwalu „Multimedia Amber Road”. Dzięki stałemu wsparciu finansowemu, dźwięki suity rozbrzmiewały ostatnio na żywo m.in. w Japonii oraz w Turcji. Jak mówił podczas telekonferencji Janusz Pęcherz, jest to ogromna akcja promocyjna miasta, której nikt się nie spodziewał. – Samorząd uznał, że warto taki pomysł sfinansować w 2010 roku. Pewnie nie podjąłbym się takiego działania, gdybym nie miał wcześniejszych doświadczeń z dyrektorem Filharmonii Kaliskiej (...). Pieniądze samorządowe są pieniędzmi publicznymi i ja się je bardzo boję wydawać, boję się, że ktoś powie, że na ten cel to jest akurat bez sensu. Nawet nie liczyliśmy na DVD. To przeszło wszelkie nasze oczekiwania – mówił prezydent. „Night in Calisia” powstała z okazji obchodów 1850-lecia naszego miasta. W przyszłym roku planowane jest wydanie tego albumu także w USA, Japonii oraz w Europie. DVD w Polsce rozprowadza sieć Empik. Można ją nabyć w cenie 46,99 zł. 
Reklama

„Night in Calisia” teraz na DVD komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Mieszkanie 2 pokojowe przy ul.

Mieszkanie 2 pokojowe 38 m2 po remoncie wynajmę dla osób niepalących. 1200zł+media+ czynsz


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zyciekalisza.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Idea Contact sp. z o.o. z siedzibą w Kalisz 62-800, Spółdzielcza 6

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"