:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Calisia One podsumowuje pierwszy kwartał działalności

Biznes, Calisia podsumowuje pierwszy kwartał działalności - zdjęcie, fotografia
Portal zyciekalisza.pl 21/10/2019 11:15

Otwarta w ostatnich dniach czerwca, Calisia One szybko stała się jednym z ulubionych miejsc spędzania wolnego czasu przez kaliszan. Świetna, zróżnicowana kuchnia, bogaty program artystyczny i dająca niepowtarzalny klimat architektura na światowym poziomie - to czynniki, które zdecydowały o sukcesie tego miejsca. Za co jeszcze kaliszanie pokochali Calisia One?

Symbol miasta w nowej odsłonie

[person:90111] Kiedy startowaliśmy z pracami rewitalizacyjnymi wiele osób obawiało się komercyjnego wykorzystania tego miejsca. Mieszkańcom zależało, aby nie stracił on swojego charakteru i by kontynuował ponad 130-letnią historię fabryki. Znaliśmy te oczekiwania i świadomie na nie odpowiedzieliśmy - 

podkreśla Marcin Antczak, ANTCZAK Investments, właściciel kompleksu Calisia One

W kompleksie dostrzegamy liczne nawiązania do historii. Tuż obok głównego wejścia do budynku w reprezentatywnym łączniku stoi odrestaurowany fortepian wyprodukowany w fabryce A. Fibigera. Inwestor dodatkowo wyposażył go w mechanizm samogrający, dzięki czemu może cieszyć ucho odwiedzających o każdej porze dnia. Wnętrze hotelu zdobią artystyczne zdjęcia miasta autorstwa Macieja Garbowicza, a tuż obok sali bankietowej stworzono wystawę specjalną, obrazującą historię budynku.

Uroczystemu otwarciu kompleksu towarzyszył także koncert jazzowy Joachim Mencel Trio & The Sunday Singers, a niedawno swój zjazd mieli tu absolwenci kaliskiego Technikum Budowy Fortepianów - jednego z trzech w Europie - którzy miejskie tradycje fortepianomistrzowskie wykorzystują w pracy na całym świecie.

Jakość w każdym aspekcie

Dostojność zabytkowego gmachu fabryki, który przeznaczono na butikowy biurowiec wymagała zastosowania w całej inwestycji materiałów najwyższej jakości. Wykorzystano m.in.: zabudowy meblowe w naturalnym fornirze, kamień naturalny, wykładziny dywanowe wełniane o wysokiej gramaturze, designerskie meble.  Skrupulatnie odtworzono detale zdobiące oryginalny gmach budynku jak napisy, medale czy zabytkowy neon.

Wiele funkcji i moc możliwości

Calisia One to po rewitalizacji trzy główne części:

  • Biurowiec, gdzie swoje siedziby ma m.in Europejski Fundusz Leasingowy, Lux Med i Comfortime oraz ANTCZAK Residential.

  • Hotel Hampton by Hilton Kalisz, który oferuje  gościom 91 pokoi w swoich typowych modułach: Flex, Standard i Twin. 

  • Całość dopełnia pasaż z różnorodnymi koneptami kulinarnymi: Kampai Sushi, Chleb i Wino, cukiernia Marysieńka i restauracja ROMA.

CW0A9840.jpg

Część biurowa i hotelowa połączone są podziemnym parkingiem i mają dostęp do znajdującej się na najwyższej kondygnacji strefy SPA i fitness zarządzanej przez wyjątkowy Prohab Health Club.

CW0A9608.jpg

Kompleks dzięki swojej różnorodności i wielofunkcjonalności to idealne miejsce dla biznesu. Odbywają sie tu regularnie spotkania prasowe, konferencje i wydarzenia branżowe, imprezy integracyjne czy firmowe jubileusze. Sala konferencyjna i bankietowa  oraz dziedziniec i klub muzyczny pozwalają na organizację  wielu różnorodnych eventów biznesowych.  

Dziedzinie Calisia One - jedyne takie miejsce

Pomiędzy budynkiem biurowym, hotelem i pasażem powstała z kolei wyjątkowa przestrzeń miejska - otwarty dziedziniec wraz z knajpkami i restauracjami jest dziś jednym z  ulubionych miejsc spotkań kaliszan. Kulinariami tętniącego życiem miejsca  zarządza doświadczony szef kuchni - Olaf Ratz, który dba, aby menu lokali trafiało precyzyjnie w gusta lokalnej społeczności. Regularne zmiany karty, wprowadzające najlepsze sezonowe produkty i nowe smaki, szeroka oferta win i innych alkoholi, a przede wszystkim wykwalifikowana i przyjazna obsługa to wizytówka Calisia One. Co ciekawe Chleb i Wino, jako jedyny lokal w Kaliszu umożliwia wine tasting wielu win w systemie "na kieliszki". Dzięki specjalnemu dystrybutorowi wino nie traci aromatu, a klienci mogą odkrywać nowe winne smaki, bez konieczności zamawiania całej butelki.

Calisia One - lokalny animator kultury

W sezonie letnim na dziedzińcu kompleksu odbywało się szereg aktywności. 12 koncertów, liczne spotkania z dj-ami, degustacje, całodniowy finał Multi Art Festiwal. Wszystko to uzupełnione wyjątkową ofertą Atmosphere Club Kalisz, gdzie w każdy piątek i sobotę można bawić się do białego rana.

Calisia One dziedziniec11.jpg

A to jeszcze nie koniec atrakcji. Jesienią właściciele kompleksu planują dla Kaliszan kolejne niespodzianki.

Od 24 października do 14 listopada zapraszamy na wyjątkową wystawę obrazów Michała Mąki - który jako pierwszy polski twórca malował murale na amerykańskich festiwalach:  Pow! Wow! w 2017 r. oraz Beyond Walls w Lynn w 2018 -

zaprasza Jolanta Krzyżan, Calisia One

Właściciele obiektu zapowiadają  także, że nie pozwolą by zimą dziedziniec Calisia One zapadł w zimowy sen. Ale na szczegóły zimowych atrakcji musimy jeszcze trochę poczekać.

Kocham Kalisz

W ubiegłym tygodniu na dziedzińcu fabryki pojawił się trójwymiarowy napis K<3cham Kalisz, przy którym można robić sobie zdjęcia. Turystyczna ciekawostka jest kolejnym elementem budowania wizerunku tego miejsca.  Już w dniu otwarcia wiele osób przewidywało, że Calisia One ma szansę stać się nową wizytówką Kalisza. Pierwszy kwartał działalności kompleksu potwierdza te przewidywania. Tym bardziej, że zarządzający obiektem nieustannie starają się, aby to miejsce żyło i zaskakiwało nas każdego tygodnia.
 

DRP_logo_029.jpg

Elwira Jastrzębska

Reklama

Calisia One podsumowuje pierwszy kwartał działalności komentarze opinie

  • gość 2019-10-21 12:14:11

    I właśnie te matoły z ratusza, które tylko konsultują , debatują i pierdzą w stołki powinni zobaczyć jak robi się rewitalizacje. Rynek Kalisza z tą dziurą woła o pomste do nieba. Pani od rewitalizacji mówi, że miasta wielkości kALISZA nie zasługują na deptaki więc będą woonerfy (o ile będą)/ Jest konkurs na rewitalizacje, ale o pieniądzach się nie mówi.. masakra jakaś. jesteśmy cały czas w martwym punkcie. a inne miasta nas prześcigają bo tam się coś robi. Brawo Antczak utarłeś nosa elycie ratuszowej.

  • gość 2019-10-21 16:28:12

    Relacja OK, tylko w łączniku REPREZENTACYJNYM. Reprezentatywny to może być np. skład organu przedstawicielskiego dla poglądów elektorów.

  • Gość - niezalogowany 2019-10-21 18:24:35

    Na ten dekadencki obiekt przeznaczone dla elity obżerającej się ośmiorniczkami władze naszego miasta odpowiedziały, otwierając przy ul. Kopernika Dom Sąsiedzki. Koszty to jakiś milion / remont i utrzymanie/ ale spoko - zapłacimy! zapłacimy! Ma to być przestrzeń dla rewitalizowanych mieszkańców dzielnicy. Proponuję nadać patrona Alternatywy 4. Kabaret, bimberek, chórek. Bareja by tego nie wymyślił!

  • gość 2019-10-21 18:58:13

    kaliszoki jak głosowaliscie tak macie !!! brawo hołota !!

  • Gość - niezalogowany 2019-10-23 18:36:18

    Ej gościu kalisz Oki to nie żadna holota spójrz na siebie kim ty jesteś

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Mieszkanie 2 pokojowe przy ul.

Mieszkanie 2 pokojowe 38 m2 po remoncie wynajmę dla osób niepalących. 1200zł+media+ czynsz


Sprzedaż - Wynajem - Serwis

Zapewniamy profesjonalną obsługę serwisową i dostawę części zamiennych do wózków widłowych TOYOTA - BT Nasza oferta obejmuje przeglądy i naprawy..


Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zyciekalisza.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Idea Contact sp. z o.o. z siedzibą w Kalisz 62-800, Spółdzielcza 6

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"