:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Jeden z największych salonów samochodowych w Polsce otwarty! Mitsubishi, Renault i Dacia w nowych murach

Inwestycje, Jeden największych salonów samochodowych Polsce otwarty! Mitsubishi Renault Dacia nowych murach - zdjęcie, fotografia
Portal zyciekalisza.pl 04/06/2019 12:24

3 tys. metrów kwadratowych powierzchni, 12 stanowisk serwisowych, 150 ton stali użytych do budowy. Otwarty w ub. piątek salon Mitsubishi i Renault, firmy Auto Centrum Lis przy ul. Łódzkiej, to jeden z największych tego typu obiektów w Polsce

 – Dzisiejszy wieczór wieńczy prawie 3 lata budowy. Była to bardzo mozolna praca, ogromne przedsięwzięcie, nie tylko finansowe ale również organizacyjne i logistyczne. To jest olbrzymi obiekt. Do  dyspozycji naszych klientów jest ponad 3 tys. metrów kw. powierzchni i 12 stanowisk serwisowych, w tym cztery specjalistyczne  –  powiedziała Malwina Lis, współwłaścicielka Auto Centrum Lis, i dodała, że budowa nowego salonu to konsekwencja stałego rozwoju firmy, która na lokalnym rynku motoryzacyjnym pojawiła się już ponad 20 lat temu. - Marki Renault i Dacia stale  się rozwijają, pojawiają się nowe modele, rośnie zainteresowanie wśród klientów, dlatego zdecydowaliśmy o budowie. Bez fałszywej skromności powiem, że na dzień dzisiejszy to jeden z największych i najnowocześniejszych salonów, jeśli chodzi o markę Renault w Polsce  – dodała.

 Nowością będzie stanowisko online, gdzie klient przy pomocy tableta będzie mógł sam skonfigurować sobie wymarzony pojazd. M. Lis zaznaczyła, że rozbudowa salonu oznacza również nowe miejsca pracy, zarówno dla sprzedawców, jak i pracowników serwisu.
Inauguracja działalności nowego salonu przy ul. Łódzkiej miała wyjątkową oprawę. Nie zdarzyło się bowiem, aby tego typu uroczystość zgromadziła aż 700 gości – sympatyków i klientów firmy Auto Centrum Lis, która, przypomnijmy, zajmuje się sprzedażą i serwisem wielu marek – Hyundai, Mitsubishi, Renault, Dacia, Ford, a od niedawna również topowego Volvo.
Warto w tym miejscu podkreślić, że w ub. roku firma sprzedała 2547 aut oraz 2500 pojazdów marki Renault i Dacia w ciągu 5 lat.
Artystyczną oprawę inauguracji salonu zapewnili ambasadorzy największego kaliskiego dealera – aktor i muzyk Kacper Kuszewski oraz znane i cenione zespoły – Pectus oraz Big Cyc.
– Ta współpraca trwa już od kilku lat. Członkowie tych grup jeżdżą naszymi samochodami,  reklamują marki oraz naszą firmę – dodała M. Lis.    

 

(pp)

Reklama

Jeden z największych salonów samochodowych w Polsce otwarty! Mitsubishi, Renault i Dacia w nowych murach komentarze opinie

  • Gall - niezalogowany 2019-06-05 12:24:49

    Przy tych markach, to salon powinien się nazywać Syf, Kiła i Mogiła.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Sprzedaż - Wynajem - Serwis

Zapewniamy profesjonalną obsługę serwisową i dostawę części zamiennych do wózków widłowych TOYOTA - BT Nasza oferta obejmuje przeglądy i naprawy..


Mieszkanie 2 pokojowe przy ul.

Mieszkanie 2 pokojowe 38 m2 po remoncie wynajmę dla osób niepalących. 1200zł+media+ czynsz


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zyciekalisza.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Idea Contact sp. z o.o. z siedzibą w Kalisz 62-800, Spółdzielcza 6

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"