:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
PILNE

Kulejąca promocja Kalisza

Historia, Kulejąca promocja Kalisza - zdjęcie, fotografia
Portal zyciekalisza.pl 23/04/2019 11:44

Nasze miasto nie potrafi zadbać o swoją promocję. Zdaje się o tym świadczyć fakt, że w przedsięwzięciach promocyjnych Kalisza nie uwzględnia się niedawnych sensacyjnych odkryć malowideł ściennych w kaliskich kościołach. Nie wiedzą o nich np. pielgrzymi, licznie odwiedzający Bazylikę Św. Józefa

  Problem poruszył radny Leszek Ziąbka. Jak przypomniał, w ub. roku w kościele oo. Franciszkanów  natrafiono na sześciometrowe malowidło z przełomu XIII i XIV w., które okazało się największym w Polsce przedstawieniem św. Krzysztofa. Z kolei w kościele Garnizonowym odkryto nieznane do tej pory przedstawienia XVIII-wiecznego Kalisza, ukazujące m.in. gotycki ratusz i Bursę Karnkowskiego. – Czy są plany promocji Kalisza w oparciu o te bardzo cenne w skali kraju odkrycia, co niewątpliwie zwiększyłoby ofertę turystyczną naszego kochającego historię miasta? – pyta radny.

Jak wyjaśnia wiceprezydent Mateusz Podsadny, wizerunek św. Krzysztofa wymaga dalszych prac konserwatorskich, a te kolejnych dofinansowań. Obecnie trwają o to starania. W kościele Garnizonowym prace konserwatorskie potrwają do końca roku. Niewykluczone, że będą tam potrzebne dalsze badania i ekspertyzy. – Oczekiwać będziemy na przekazanie wyników badań i ekspertyz konserwatorskich. Wiedza ta zostanie wykorzystana w działaniach promocyjnych, także w kontekście zwiększenia atrakcyjności turystycznej Kalisza. W tym zakresie będziemy współpracować z gospodarzami zabytkowych świątyń – zapowiedział M. Podsadny.    (kord)

Reklama

Kulejąca promocja Kalisza komentarze opinie

  • Arek - niezalogowany 2019-04-23 15:31:19

    Kalisz nigdy się nie wypromuje,bo promocję robią dyletanci.Prosty przykład.Wydawane są ogromne środki na promocje,a w sercu miasta straszą ruiny np Stawiszyńska 5 vis a vis odwiedzanego przez turystów klasztoru Jezuitów i efekt promocji diabli biorą.Buduje się hotel Hilton a jak wygląda ul Chopina? Miasto to jak dom,nie da zrobić liftingu tylko 2 pietra,bez odnowienia całości bo efekt diabli wezmą przy 1 spojrzeniu.I tak jest z promocją miasta.

  • gość 2019-05-08 04:42:17

    wladze Kalisza zniszczyly najwiecej budowli zabytkowych w miescie tego nie robil okupant niemiecki a nasi tak rozebrano duzy budynek strazy miejskiej koze carska dworek na ulicy winiarskiej park miejski domek ogrodnika wiecej dla miasta zrobil gubernator Dragan nisz nasi chyba ze liczy sie ze miasto przezylo

  • gość 2019-05-15 20:47:50

    Akurat domek ogrodnika w parku rozebrał ktoś inny, MOZK

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zyciekalisza.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Idea Contact sp. z o.o. z siedzibą w Kalisz 62-800, Spółdzielcza 6

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"