:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
PILNE
wiadomości z regionu, Mikołaja agencji - zdjęcie, fotografia
Portal zyciekalisza.pl 17/12/2008 12:41

Powiększa się liczba osób chcących, aby św. Mikołaj złożył im domową wizytę w święta. Jednak  klienci nie chcą zamawiać byle kogo. Oczekują, że Mikołaj będzie wyglądał autentycznie, wykaże się cierpliwością do dziecka i że odpowiednio zachowa się, gdy maluch wystraszony zapłacze. Wynajęcie Mikołaja do łatwych i tanich zadań nie należy...

– Czy są tu jakieś dzieci? Czy są grzeczne? Ho! Ho-ho! – tak  najczęściej rozpoczyna się wizyta wynajętego Mikołaja. W drzwiach domu pojawia się człowiek ubrany w długi czerwony płaszcz, z wielkim workiem na plecach. Charakteryzuje go długa siwa broda, laska lub świąteczny dzwonek. Wizyta Mikołaja trwa ok. 20-30 minut. To wystarczy na rozdanie wszystkich upominków i rozmowy  z dziećmi o tym i owym... Potem Mikołaj wychodzi. W drzwiach sam dostaje prezent. Kopertę z zapłatą...
Wynajęcie Mikołaja wraca do łask. Dlatego też mikołajowe agencje zaczynają podnosić stawki. Jak można dowiedzieć się z portalu www.wynagrodzenia.pl, za kilkudziesięciominutowe spotkanie przy choince z panem w czerwonym płaszczu trzeba zapłacić od 70 do 170 zł. W Kaliszu granica ta sięga 120 zł. Jednak Mikołajem nie może zostać każdy, kto chce zarobić kilkaset złotych. Kandydat do tej roli powinien przede wszystkim wykazywać się kreatywnością, lubić dzieci, rozumieć je i potrafić wsłuchać się w to, co mówią. Poza tym jego strój nie może być byle jaki. \"\"
Jeśli nie posiada tych cech i nie ma porządnego ubrania, brody i czapki, na mikołajowym rynku długo się nie utrzyma.
Roman Żarnecki (na zdj. obok) wciela się w rolę Mikołaja od przeszło ośmiu lat. Robi to zarówno charytatywnie, jak i zarobkowo. Prowadzi centrum rozrywki dla dzieci, ale w tym roku specjalnie otworzył w nim Agencję św. Mikołaja. Można go zamówić pod nr. tel. 0607 827228. Klienci wynajmujący Mikołaja podpisują umowę i wpłacają 50 proc. zaliczki. W aneksie dodają wszelkie informacje na temat dziecka.
– Nie mam długiej, siwej brody, ale ta przyklejana wygląda autentycznie. Najbardziej w tym wszystkim liczy się umiejętność grania tej roli.
Ponieważ chętnych do zamówienia wizyty domowej  jest bardzo dużo, a Mikołaj wydaje się być jeden, pan Roman musiał poprosić o pomoc jeszcze czterech mężczyzn.

Agencja św. Mikołaja ma bardzo dużo pracy. Składa wizyty nie tylko osobom prywatnym, ale również obdarowuje dzieci ze szkół, przedszkoli, ubogie rodziny oraz obsługuje spotkania opłatkowe.
– To według nas bardzo odpowiedzialne zadanie. Chodzi przecież  o stworzenie miłej i niezapomnianej atmosfery na święta. Mikołaj musi wiedzieć, skąd przybywa i co dokładnie robi. Dzieci zadają czasem bardzo dziwne pytania, więc nie można pokazać, że się czegoś nie wie – dodaje.
 Tego samego zdania jest Bolesław ,,Bolo’’ Ogorzelski (na zdj. u góry). Po raz pierwszy Mikołajem został, gdy cztery lata temu składał wizytę swoim wnukom.
– Miałem krótszą brodę, ale tak samo siwą, jak dziś. To dzieci skojarzyły mój wygląd z podobizną św. Mikołaja. Jestem rencistą i nie mam wielu zajęć, więc postanowiłem naprawdę wcielić się w jego rolę – opowiada „Bolo”. (mag)

Więcej w Życiu Kalisza

Reklama

Po św. Mikołaja do... agencji komentarze opinie

  • Hura-anima - niezalogowany 2016-12-10 22:50:34

    Taką wizytę Mikolaja w domu mozna zamowic takze na stronie:
    http://hura-animacje.pl/wizyta-mikolaja-w-domu/

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie

Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zyciekalisza.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Idea Contact sp. z o.o. z siedzibą w Kalisz 62-800, Spółdzielcza 6

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"