
Ruszyła akcja promocyjna Kalisza na antenie Radia Zet, gdzie usłyszeć można spoty zapraszające do naszego miasta. To jednak nie koniec radiowej reklamy Kalisza. W najbliższą sobotę i niedzielę reporterzy, którzy odwiedzą nasze miasto, opowiadać będą o najciekawszych jego atrakcjach
Od poniedziałku do piątku na antenie Radia ZET emitowane będą zapowiedzi, zachęcające do spędzenia weekendu w Kaliszu. Usłyszeć będzie można ponadto spoty reklamujące nasze miasto. Zaś w najbliższą w sobotę i niedzielę dziennikarze Radia Zet zaprezentują relacje z wydarzeń, którymi żyją kaliszanie i ich goście. Na ogólnopolskiej antenie usłyszymy m.in. o Weekendzie Celtycko–Irlandzkim, który odbywać się będzie na terenie Kaliskiego Grodu Piastów na Zawodziu, wystawie pokonkursowej 5. Międzynarodowego Biennale Miniatury w Biurze Wystaw Artystycznych, Zlocie Motocyklowym oraz IV Turnieju Siatkowej Piłki Plażowej dla Mężczyzn. Prowadzący program będą na żywo łączyć się z reporterami przebywającymi w Kaliszu i reklamować nasze miasto, opowiadając o jego zaletach i atrakcjach. – W radio usłyszeć będzie można relacje na bieżąco dotyczące tego, co będzie się działo na terenie Kalisza. Reporterów z pewnością spotkać można będzie w sobotę na Rynku Głównym, kiedy to zjadą tam motocykliści. Radiowcy zawitają także m.in. na Zawodzie – informuje Karina Zachara z Biura Informacji Miejskiej w Kaliszu, które koordynuje projekt.
Celem weekendowej, wakacyjnej akcji promocyjnej jest stworzenie atrakcyjnego wizerunku Kalisza na antenie ogólnopolskiej stacji radiowej. To duża promocja miasta, bowiem Radio Zet ma 7 milionów słuchaczy. (ab)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Rynek Główny jest w Krakowie, w Kaliszu jest Główny Rynek.