:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
PILNE

Zmiany w prawie podatkowym oraz Pracownicze Plany Kapitałowe

Biznes, Zmiany prawie podatkowym Pracownicze Plany Kapitałowe - zdjęcie, fotografia
Portal zyciekalisza.pl 21/11/2019 14:40

Podzielona płatność, biała lista, kasy fiskalne online, zmiany w deklaracjach VAT i plikach JPK to tylko kilka zbliżających się zmian. Nowe regulacje wiążą się z wieloma wymogami. Warto poznać nowe obowiązki i zagrożenia dla podatników. Prelegentami będą specjaliści, którzy na co dzień zajmują się kwestiami podatkowymi. Przedstawiona zostanie nie tylko wiedza teoretyczna, ale również wykorzystanie jej w praktyce.

W 2019 roku weszła w życie ustawa o Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK). Obejmuje ona stopniowo:

  • od 1 lipca 2019 r. – firmy zatrudniające co najmniej 250 osób,
  • od 1 stycznia 2020 r. – firmy zatrudniające co najmniej 50 osób,
  • od 1 lipca 2020 r. – firmy zatrudniające co najmniej 20 osób,
  • od 1 stycznia 2021 r. – pozostałe podmioty oraz jednostki sektora finansów publicznych.

Za niedostosowanie się do przepisów przewidziane są surowe sankcje. PPK to wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy, niezależnie od wielkości firmy, ale także i dla osób zajmujących się obsługą firm. Dowiedz się jak rozliczać i księgować wynagrodzenie pracownika podlegającego pod PPK. Zdobądź niezbędną wiedzę na ten temat i już teraz opracuj harmonogram działań.

 

Wybrane zmiany w prawie podatkowym w 2019/2020 r.

oraz

Pracownicze Plany Kapitałowe

 

 

ODBIORCY SZKOLENIA:

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników:

  • działów księgowych,
  • biur rachunkowych, 
  • działów kadr i płac.

CELE SZKOLENIA:

  • Przygotowanie służb księgowych i kadrowo-płacowych do wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  • Zapoznanie uczestników szkolenia z najistotniejszymi zmianami w prawie podatkowym wchodzącymi w życie w 2019/2020 r. oraz z praktycznymi sposobami ich stosowania.

CENA:

  • 150 zł netto za osobę
  • 100 zł netto dla członków IPHPW 

W RAMACH SZKOLENIA ZAPEWNIAMY:

  • materiały szkoleniowe,
  • fakturę za udział w szkoleniu,
  • poczęstunek.

ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia można dokonać wypełniając formularz na stronie: https://dgcs.pl/szkolenie-12-12-2019/

 

AGENDA*:

09:30-10:00 – Rejestracja uczestników

10:00-12:00 Wybrane zmiany w prawie podatkowym 2019/2020 r.

  1. Należyta staranność, solidarna odpowiedzialność (biała lista, obowiązek stosowania metody podzielonej płatności)
  2. Zmiany w stawkach VAT 2019/2020 – rozliczenia w okresie przejściowym
  3. Nowe zasady klasyfikacji – PKWiU 2015 i CN
  4. WIS Kasy fiskalne online
  5. Faktury do paragonów
  6. Mikrorachunek podatkowy od 1 stycznia 2020 r.
  7. Ulga na złe długi w podatku dochodowym od 1 stycznia 2020 r.
  8. Zmiany w składaniu deklaracji VAT i plików JPK

12:00-12:15 Przerwa kawowa


12:15-14:15 Pracownicze Plany Kapitałowe

  1. Podstawowe pojęcia i zakres stosowania
  2. Terminy poszczególnych czynności
  3. Założenia dobrowolności uczestnictwa w PPK
  4. Obowiązki informacyjne oraz dokumentacyjne
  5. Naliczanie wpłat
  6. Opodatkowanie i raportowanie PPK
  7. Obowiązki dotyczące nowo zatrudnionych

*Agenda ma charakter informacyjny i może ulec zmianie.

 

DATA I MIEJSCE:

12.12.2019 r.  Izba Przemysłowo-Handlowa Południowej Wielkopolski, ul. Wolności 34, 63-400 Ostrów Wielkopolski

 

INFORMACJE O GŁÓWNYCH WYKŁADOWCACH:

 

  • Tomasz Kolinka – radca prawny specjalizujący się w tematyce prawa handlowego (ze szczególnym uwzględnieniem aspektów korporacyjnych), a także w prawie cywilnym, finansowym (w tym podatkowym) oraz prawie pracy i ubezpieczeń społecznych. Specjalista w zakresie opracowywania modułów kadrowo – płacowych oraz ZZL (HR), uwzględniających dostosowanie systemu do przepisów prawa oraz zapewnienie komfortu pracy i elastyczności funkcjonalnej dla użytkowników oprogramowania (User Friendly). Od kilkunastu lat w spółkach prawa handlowego pełni funkcje członka: zarządu, rad nadzorczych, a także prokurenta.

 

  • Andrzej Puchalski – certyfikowany księgowy mający wieloletnie doświadczenie z przeprowadzania specjalistycznych weryfikacji procesów księgowych pod kątem ich poprawności, dostarczania oczekiwanych informacji zarządczych, optymalizacji, wykrywania istotnych nieprawidłowości, oceny jakości zasobów.  Od wielu lat pełni funkcję członka: zarządów oraz rad nadzorczych.

 

Reklama

Zmiany w prawie podatkowym oraz Pracownicze Plany Kapitałowe komentarze opinie

  • gość 2019-11-25 13:10:47

    Do nowych obowiązków muszą dostosować się nie tylko przedsiębiorcy, ale także producenci oprogramowania. Przetestuj za darmo jak system Firmao CRM/ERP (https://firmao.pl/register) sam weryfikuje czy numer Twojego kontrahenta zgadza się z białą listą.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie

Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zyciekalisza.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Idea Contact sp. z o.o. z siedzibą w Kalisz 62-800, Spółdzielcza 6

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"