Reklama

Allegro.pl na kaliskim rynku

23/09/2009 12:23

Co weekend truck Allegro.pl odwiedza miasta biorące udział w konkursie „alleMiasto”. Nagrodą w nim jest wystrzałowy sylwester dla mieszkańców. W ubiegłą sobotę truck stanął na kaliskim rynku. Czy wizyta portalu pomoże Kaliszowi w konkursowym rankingu?

Szanse są już raczej małe, ponieważ Kalisz od kilkunastu dni znajduje się na końcu notowań. W rywalizacji, zaplanowanej na wrzesień i październik, wygra to miasto, którego mieszkańcy i firmy najwięcej zaoszczędzą kupując za pośrednictwem serwisu Allegro. Oszczędności mierzone są na podstawie różnicy w wartości transakcji zawieranych przez mieszkańców poszczególnych miast przez Internet i średnich cen produktów w „zwykłych” sklepach. Na siedemnaście miast biorących udział w konkursie ogłoszonym przez portal, nasze zajmuje zmiennie od 15 do 17 miejsca.
Aby poprawić notowania  i zachęcić mieszkańców do walki o nagrodę  organizatorzy zabawy osobiście odwiedzili Kalisz, przyjeżdżając na Rynek Główny wielkim truckiem. Truck Allegro to mobilne centrum edukacyjne. Zawiera 32 stanowiska komputerowe, profesjonalny system audio i wideo oraz satelitarny bezprzewodowy Internet.
– Zapoznajemy mieszkańców z portalem, pomagamy poszerzyć ich wiedzę na temat udziału w aukcjach. Doradzamy jak bezpiecznie kupować i sprzedawać w Internecie oraz jak korzystać z największej polskiej platformy aukcyjnej. Przede wszystkim jednak zachęcamy ich do wspólnej zabawy i walki o wystrzałowego sylwestra – mówi Marek Zawada z agencji organizującej akcję.
W TruckuAllegro odbywały się licytacje wartościowych przedmiotów. Cena wywoławcza każdej z nich nie przekraczała 5 zł, a dochód z nich zasili fundusz pomocy przy usuwaniu szkód po huraganie w Legnicy. Uczestnicy spotkania mogli również uczestniczyć w quzie organizowanym co godzinę, wygrywając atrakcyjne zestawy gadżetów. Wieczorem w jednym z kaliskich klubów odbyło się spotkanie allegrowiczów, którzy mogli porozmawiać o konkursie, poznać innych allegrowiczów ze swojej okolicy, ale również porozmawiać na żywo z adminami.
– Wyniki rywalizacji można na bieżąco obserwować na stronie internetowej akcji pod adresem www.allemiasto.pl. Można też tam zamieszczać filmy wideo prezentujące najbardziej udane transakcje – dodaje Marek Zawada.
Zwycięskie alleMiasto poznamy w połowie listopada. (mag)

\"\"

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo zyciekalisza.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do