
Co weekend truck Allegro.pl odwiedza miasta biorące udział w konkursie „alleMiasto”. Nagrodą w nim jest wystrzałowy sylwester dla mieszkańców. W ubiegłą sobotę truck stanął na kaliskim rynku. Czy wizyta portalu pomoże Kaliszowi w konkursowym rankingu?
Szanse są już raczej małe, ponieważ Kalisz od kilkunastu dni znajduje się na końcu notowań. W rywalizacji, zaplanowanej na wrzesień i październik, wygra to miasto, którego mieszkańcy i firmy najwięcej zaoszczędzą kupując za pośrednictwem serwisu Allegro. Oszczędności mierzone są na podstawie różnicy w wartości transakcji zawieranych przez mieszkańców poszczególnych miast przez Internet i średnich cen produktów w „zwykłych” sklepach. Na siedemnaście miast biorących udział w konkursie ogłoszonym przez portal, nasze zajmuje zmiennie od 15 do 17 miejsca.
Aby poprawić notowania i zachęcić mieszkańców do walki o nagrodę organizatorzy zabawy osobiście odwiedzili Kalisz, przyjeżdżając na Rynek Główny wielkim truckiem. Truck Allegro to mobilne centrum edukacyjne. Zawiera 32 stanowiska komputerowe, profesjonalny system audio i wideo oraz satelitarny bezprzewodowy Internet.
– Zapoznajemy mieszkańców z portalem, pomagamy poszerzyć ich wiedzę na temat udziału w aukcjach. Doradzamy jak bezpiecznie kupować i sprzedawać w Internecie oraz jak korzystać z największej polskiej platformy aukcyjnej. Przede wszystkim jednak zachęcamy ich do wspólnej zabawy i walki o wystrzałowego sylwestra – mówi Marek Zawada z agencji organizującej akcję.
W TruckuAllegro odbywały się licytacje wartościowych przedmiotów. Cena wywoławcza każdej z nich nie przekraczała 5 zł, a dochód z nich zasili fundusz pomocy przy usuwaniu szkód po huraganie w Legnicy. Uczestnicy spotkania mogli również uczestniczyć w quzie organizowanym co godzinę, wygrywając atrakcyjne zestawy gadżetów. Wieczorem w jednym z kaliskich klubów odbyło się spotkanie allegrowiczów, którzy mogli porozmawiać o konkursie, poznać innych allegrowiczów ze swojej okolicy, ale również porozmawiać na żywo z adminami.
– Wyniki rywalizacji można na bieżąco obserwować na stronie internetowej akcji pod adresem www.allemiasto.pl. Można też tam zamieszczać filmy wideo prezentujące najbardziej udane transakcje – dodaje Marek Zawada.
Zwycięskie alleMiasto poznamy w połowie listopada. (mag)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie