Reklama

Bawili się kilka godzin a na koniec pobili rekord kraju w tańcu BABU dance

06/09/2022 11:03

W minioną sobotę ( 3 sierpnia br.) na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Kaliszu odbyła się trzecia edycja „Charity Ride With The Stars”. Z możliwości zabawy skorzystało wielu mieszkańców Kalisza i okolicznych miejscowości.

   Gwiazdami organizowanej przez fundację Pomaganie Jest Trendy imprezy na rzecz oddziałów neonatologii w regionalnych szpitalach w tym roku byli Michał Koterski oraz uwielbiani przez nastolatków influencerzy z czołowego w internecie Teamu X: Patrycja Mołczanow, Emilka Kostyk czy Kamila Łapa. Imprezę uświetnili też niezapowiadani wcześniej Dominik Henne z Natsu World oraz Marcela Leszczak znana z programu Top Model, prywatnie partnerka M. Koterskiego.  

   - Nie ukrywam, że nie byliśmy przygotowani na super reakcje publiczności. Były krzyki, piski i gonitwa za autografami gwiazd. Kolejka za autografami była bardzo długa ale co to znaczy dla fanów. Cieszy nas fakt, że impreza przełożyła się również na promocję samego Kalisza, albowiem relacje z niej umieszczone w social mediach zaproszonych gwiazd przekroczyły łącznie zasięg 8 milionów-    mówi Krzysztof Gorzkiewicz, prezes fundacji Pomaganie Jest Trendy.

   W trakcie imprezy do dyspozycji uczestników były między innymi:  symulatory (pożaru, dachowania, zderzenia, refleksu), można było zaliczyć przejażdżkę mercedesem (salon Garcarka) po płycie poślizgowej czy też wymienić koło w Pit Stopie. Kaliski szpital zapewnił publiczności darmowe badania i naukę pierwszej pomocy. Natomiast animatorzy zapewnili dla najmłodszych dmuchańce i szereg innych atrakcji ( bańki, malowanie twarzy, spotkania z Duszkiem BABU, psim patrolem czy Elzą, w którą wcieliła się Karolina Kostera. Uwagę przyciągał marynarz Roman Szychowski, stoisko animacyjne Figle Migle, stoisko kaliskiej filii Lasów Państwowych oraz kulinarna uczta z załogą restauracji Anabelle.

 - W tym roku postawiliśmy dodatkowo wesprzeć  chorą na SMA Jagódkę. Zbierano dla niej odzież, z której sprzedaży pieniądze zostaną przekazane na jej konto. Zbierane są środki na najdroższy lek świata, na którego refundację Jagódka niestety się nie załapała. Dlatego dzięki pomocy partnerów kładliśmy duży nacisk na sprzedaż cegiełek, za które darczyńcy otrzymywali witaminy liposomalne Duszka BABU, mogli wziąć udział w losowaniu nagród oraz korzystać ze wszystkich atrakcji imprezy, sam wstęp był bezpłatny” – dodaje Krzysztof Baran, dyrektor artystyczny imprezy.

   - W trakcie imprezy, nad którą muzycznie czuwali Dj. Radecky, DJ. Adams oraz nepalski raper Su-Shi, który przybył do Polski dzięki agencji pracy „BHP Consulting” z Kalisza, można było wygrać liczne nagrody, losowane wśród osób zakupujących cegiełki w stoisku fundacji i Duszka BABU administrowanym przez kaliskich harcerzy. Nagrodami były między innymi:  rower elektryczny marki Less.Bike, plecaki i torby od Cardio Bunny, vouchery do lokalnych restauracji, voucher na projekt pomieszczenia od Formatu Przestrzeni,  sprzęt RTV ufundowany przez salon Garcarek i 3Win. Dzięki temu fundacja  w trakcie imprezy uzyskała dochód łącznie blisko 8000 zł, za które  zakupimy wyprawki dla oddziałów neonatologii w szpitalach w Kaliszu, Ostrowie Wlkp. i Pleszewie.

 Na zakończenie imprezy pobity został rekord Polski w liczbie osób tańczących jednocześnie taniec BABU Dance do przeboju dziecięcych telewizji muzycznych piosenki „LiLi – Wyzwania Duszka BABU”. Sprawa tańca i przygotowań do bicia rekordu to zasługa Arlety Piotrowskiej i jej  Studia Kreacji Ruchu (ul. Fabryczna 16a w Kaliszu ). W trakcie ustanawiania rekordu nagrany został  teledysk, w którym udział wzięły też dziewczyny z Teamu X, a zobaczyć go będzie można jeszcze tej jesieni na antenach stacji takich jak 4 Fun Kids, TVP Abc czy Jim Jam- mówi prezes Fundacji.

(grz)

foto: PrzemoDronPhoto / Kaliskie Stowarzyszenie Fotograficzne „Perspektywa”

 

 

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo zyciekalisza.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do