
Publiczne Przedszkole nr 9 w Kaliszu oraz Publiczna Biblioteka Pedagogiczna Książnica Pedagogiczna im. Alfonsa Parczewskiego w Kaliszu zapraszają do wzięcia udziału w ósmej edycji „Przeglądu Piosenki i Poezji Patriotycznej Kalisz 2025”
„Pragniemy aby wśród najmłodszych przedszkolaków i uczniów oddziałów przedszkolnych Szkół Podstawowych z Województwa Wielkopolskiego rozbudzać i rozwijać zainteresowania poezją i piosenką patriotyczną, kształtować poczucia więzi emocjonalnej, społecznej i kulturowej z własnym miastem, narodem z jego historią i wartościami” – przypominają cele Przeglądu jego pomysłodawcy i organizatorzy.
„Przedsięwzięcie to ma wysokie walory wychowawcze i edukacyjne, promuje wartości patriotyczne, kształtuje ideę szlachetnej rywalizacji, umozliwia przentację młodych talentów, rozwija szacunek dla pracy i wysiłku koleżanek i kolegów, uczy dawania radości innym” – podkreślają.
W przedsięwzięcie zaangażowani są przedszkolaki, uczniowie szkół podstawowych, muzycy i kaliscy aktorzy, młodzież z klas mundurowych V LO, uczniowie Technikum Budowy Fortepianów, Zespołu Szkół Ekonomicznych, rodzice dzieci, seniorzy Domu Pomocy Społecznej, Domu Kombatanta, pracownicy Wojskowego Centrum Rekrutacji w Kaliszu, WPA UAM w Kaliszu, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli oraz pracownicy Książnicy pedagogicznej im. A. Parczewskiego o Publiczne Przedszkole nr 9.
Honorowy patronat objęli: Marszałek Województwa Wielkopolskiego, Prezydent Miasta Kalisza, Wielkopolski Kurator Oświaty oraz Wojskowe Centrum Rekrutacji w Kaliszu.
Eliminacje do Przeglądu odbędą się 25 listopada w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli, przy ul. Wrocławskiej 182, w godzinach 10:00-13:00. Zgłoszenia wraz z podkładem muzycznym należy przesłać lub dostarczyć osobiście do 18 listopada do Publicznego Przedszkola nr 9.
Uroczysta Gala Przeglądu Piosenki i Poezji Patriotycznej odbędzie się 14 stycznia 2025 r. w Auli UAM im. Prof. Jerzego Rubińskiego, o godz. 14:00. (pp)
Źródło:
Publiczne Przedszkole nr 9, UM Kalisza
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie