
Wraca temat Kolei Dużych Prędkości dla Kalisza. Jak wynika z korespondencji zarządu CPK – powiadomił on, że składa wnioski do Projektu Ogólnego Miasta Kalisza.
Z tych wniosków wynika jedno: Nie ma miejsca dla wariantu W9, a więc nie ma miejsca dla głosu kaliszan. A przecież wariant W9 to efekt konsultacji społecznych. Trudnych, ale jednak zakończonych sukcesem. W to miejsce proponuje się szaleństwo pod tytułem by-pass, wspierany przez polityków, posłów koalicji 13 grudnia.
Uważam, że by-pass jest szkodliwy dla miasta Kalisza, dzielący go na pół i uniemożliwiający realizacji inwestycji tych gospodarczych i też mieszkaniowych.
Temu szaleństwu trzeba postawić tamę i dlatego podejmę interwencję na najbliższym posiedzeniu Sejmu RP, mówiąc STOP by-passom, a TAK dla wariantu W9, bo jest to głos nie tylko mieszkańców Kalisza, ale też głos mieszkańców Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej.
Jan Mosiński, Poseł na Sejm RP
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Jurek azastanowiłeś się jle kosztuje utrzymywanie szkodników niszczących POLSKE będacych w grupie antypis!!!!