Reklama

Wielogodzinne kolejki do Multimediów!

28/07/2021 13:06

Kaliszanie narzekają na czas pracy kaliskiego Biura Obsługi Klienta Multimediów przy Al. Wojska Polskiego. – Aby dokonać prozaicznego przedłużenia umowy musiałem wziąć dzień urlopu. A i tak nie jestem pewien czy uda mi się załatwić sprawę – narzeka kaliszanin

Jak opowiada, pierwszą próbę podjął we wtorek, 27 lipca. Zaskoczył go widok sporej grupy petentów oczekujących przed zamkniętymi drzwiami placówki. – Okazało się, że we wtorki Biuro Obsługi Klienta czynne jest od godziny jedenastej do piętnastej. Podobnie w środę. Próbowałem zatem dzwonić na infolinię, bo taką alternatywną drogę sugerował komunikat na drzwiach placówki, ale po kilku próbach zrezygnowałem. Nie starczyło mi cierpliwości. Następnego dnia próbowałem zająć kolejkę już od 7.30 ale okazało się, że wcale nie byłem pierwszy – inni również wpadli na taki pomysł licząc na to, że w końcu uda im się spotkać z konsultantem. 31 lipca kończy mi się umowa więc chciałbym mieć problem z głowy – mówi kaliszanin i zastanawia się, skąd takie problemy z funkcjonowaniem biura. – W ubiegłym roku udało mi się załatwić sprawę prawie z marszu – dodaje.
Postanowiliśmy sprawdzić jaka jest przyczyna problemów petentów Multimediów, ale kilkunastokrotne, telefoniczne próby kontaktu z sekretariatem oraz rzecznikiem prasowym operatora sieci kablowej spełzły na niczym. Telefony nie odpowiadały. 

(pp)

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Kaliszanin - niezalogowany 2021-07-28 15:53:16

    Multimedia to dziadostwo ,widać na własne oczy gdzie mają swojego klienta ,a wy przedłużać umowy z nimi chcecie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzej - niezalogowany 2021-07-28 20:48:12

    Ja od 2 lat nie mam z nimi nic już wspólnego i się cieszę bo jak człowiek był u nich to były ciągłe problemy albo brak internetu albo brak sygnału.Pod koniec umowy chcieli podnieść opłatę no bo tak trzeba i wtedy zrezygnowałem.Teraz jestem u konkurencji czyli UPC i żadnych problemów,a internet jest nawet szybszy niż ten co powinien być.Moja zmiana okazała się pozytywna i każdemu polecam aby odszedł z Multimedi bo to nic dobrego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mark - niezalogowany 2021-07-29 14:16:38

    Od 7 lat u nich nie jestem drogo a jakosc usług mierna.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    STEFEK - niezalogowany 2021-07-29 10:22:24

    Nie korzystam z multimediów i mam spokój,zignorowałem ich zupełnie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Gość - niezalogowany 2021-07-29 16:18:36

    Dawno ich olalam

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2021-07-29 15:09:50

    Widać, że firma ledwo zipie. To już chyba jej ostatnie chwile. Vectra nieźle się wpakowała...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo zyciekalisza.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do