Reklama

Auto Service RONDO pracuje bez zakłóceń

09/01/2023 08:12

Po pożarze, jaki w grudniu ub. roku zniszczył jedno z pomieszczeń Przedsiębiorstwa Motoryzacyjnego Auto Service Rondo przy ulicy Podmiejskiej, firma znów oferuje pełen zakres usług. – Zniszczenia nie były tak poważne, jak wynikało z medialnych doniesień po zdarzeniu – informuje Andrzej Anczykowski, dyrektor przedsiębiorstwa

„Ogromne straty po pożarze stacji kontroli pojazdów przy Podmiejskiej. Przyczyną było prawdopodobnie zwarcie instalacji elektrycznej” – informowały kaliskie media  wkrótce po zdarzeniu w środę, 14 grudnia. Z komunikatów wynikało, że straty szacowano nawet na półtora miliona złotych.
– W pierwszym momencie, przez pryzmat komunikatów i pisanych na gorąco doniesień medialnych mogłoby wydawać się, że skala zniszczeń jest ogromna. Szybko jednak okazało się, że nie jest tak źle. Możemy nawet mówić o szczęściu w nieszczęściu ponieważ pożar pojawił się wkrótce po godzinie 18, kiedy na terenie stacji przebywali jeszcze pracownicy. Jeden z nich wyczuł dym, zlokalizował źródło ognia i natychmiast powiadomił straż pożarną, która szybko opanowała pożar – relacjonuje dyrektor Andrzej Anczykowski
Przyczyną pożaru było najprawdopodobniej zwarcie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach podstawowej stacji kontroli pojazdów. – Na szczęście dzięki szybkiej reakcji pracowników oraz sprawności służb ratowniczych pożar nie rozprzestrzenił się na sąsiednie pomieszczenia - dodał A.Anczykowski.

Auto Service Rondo pracuje na pełnych obrotach
W wyniku pożaru zniszczeniu uległo pomieszczenie podstawowej stacji kontroli pojazdów przeznaczone do obsługi pojazdów osobowych. – Warto jednak przypomnieć kaliszanom, że przedsiębiorstwo ma również stację okręgową, która obsługuje pojazdy ciężarowe ale także osobowe. Dzięki temu stacja okręgowa mogła niejako przejąć tych klientów, którzy korzystali z usług stacji podstawowej i w zasadzie nie spowodowało to żadnych reperkusji w obsłudze naszych klientów – wyjaśnia szef AS Rondo i dodaje. – W zasadzie już następnego dnia po pożarze pracowaliśmy na 100 procent naszych możliwości wbrew przekonaniu niektórych klientów, że po zdarzeniu przy Rondzie Westerplatte zostały jedynie ruiny i zgliszcza.

  Przypomnimy, podstawowa stacja kontroli pojazdów, w której doszło do zdarzenia jest na razie nieczynna, ale obsługę właścicieli pojazdów osobowych, którzy korzystali ze stacji podstawowej przejęła stacja okręgowa, z wjazdem od strony ulicy Podmiejskiej.
Pożar oszczędził również część warsztatową firmy świadczącą kompleksowe usługi serwisowe wszystkich marek i modeli aut. Na klientów  czeka 17 stanowisk serwisowych – informuje Michał Bartoszczyk, kierownik pionu technicznego Przedsiębiorstwa Motoryzacyjnego Auto Service Rondo, a dyrektor Anczykowski dodaje, że aż 70% klientów firmy to klienci flotowi – Energa, Izba Administracji Skarbowej, Służba Celna, Poczta Polska, Intercars, Elite, Polski Serwis Floty i wiele innych. – To duże krajowe i zagraniczne podmioty, które zaufały wysokim kwalifikacjom naszych pracowników – podkreśla dyrektor Andrzej Anczykowski. 
Warto dodać, że bez żadnych zakłóceń pracuje również samoobsługowamyjnia samochodowa należąca do AS Rondo.

Aktualnie trwają prace przy remoncie pomieszczeń podstawowej stacji kontroli pojazdów. Dyrekcja oraz pracownicy AS Rondo dostrzegają i chwalą zaangażowanie oraz tempo prac specjalistycznej firmy JUSZCZAK z Kalisza, która podjęła się zadania. – Jestem przekonany, że w drugiej połowie stycznia zostaną zakończone prace remontowo budowlane i po nieszczęsnym zdarzeniu pozostanie jedynie wspomnienie – puentuje szef AS Rondo. (pp)

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Patriot - niezalogowany 2023-02-18 11:41:00

    Otworzyli już ta podstawowa ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo zyciekalisza.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do