
Wydział Pedagogiczno- Artystyczny UAM uruchamia kurs SIŁA MARKI LOKALNEJ/ LOCAL BRAND POWER, który kierowany jest do szerokiego grona odbiorców.
W kursie może wziąć udział każdy bez żadnych wymagań.Jest on kierowany do osób chętnych, które chcą nauczyć się jak budować własną markę. Kurs będzie prowadzony w formie wykładu,a warunkiem ukończenia Kursu jest uczestniczenie w zajęciach, uzyskanie zaliczeń ze wszystkich modułów. Po zakończeniu Kursu słuchacz otrzymuje świadectwo jego ukończenia.
- Absolwent kursu doskonalącego „Siła marki lokalnej” ma wiedzę, czym jest marka, zna zasady jej budowania – w tym zwłaszcza marki lokalnej lub regionalnej – i potrafi ocenić jej wartość biznesową - wyjaśnia prof. UAM dr hab. Piotr Łuszczykiewicz
- Absolwent umie określić ideę i misję marki, jak również ustalić grupę docelową odbiorców, dokonując analizy trendów rynkowych. Orientuje się w przestrzeni komunikacyjnej biznesu, mając świadomość roli narzędzi i kanałów komunikacyjnych. Potrafi zaprezentować markę kontrahentom i konsumentom, jest skuteczny we współpracy z mediami, także w sytuacjach kryzysowych. Wykorzystuje dobre praktyki, stosując się do zasad rzetelności i uczciwości w działaniach biznesowych, w tym również medialnych w zakresie PR i reklamy – wylicza kierujący Zakładem Studiów Polonistycznych i Komunikacji Medialnej WP-A UAM.
Pierwszy nabór do kursu potrwa do 10 lutego,a sam kurs odbędzie się na początku marca.
Szczegóły dotyczące kursu można znaleźć na stronie
Źródło: UAM
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie