Reklama

Będziemy pić napromieniowaną wodę

31/01/2019 00:00

Boimy się anten telefonii komórkowej i nie chcemy nadajników podsłuchowych. Tymczasem w naszych domach montują  nadajniki radiowe. Mówią, że jeśli chcesz mieć wodę w kranie, musisz się zgodzić

Kaliskie Przedsiębiorstwo
    Wodociągów  i Kanalizacji zaczęło montować nadajniki radiowe na wodomierzach w naszych domach. Urządzenia samoczynnie odczytują zużycie wody i emitują  informację w postaci sygnału radiowego. Inkasent posiadający  odbiornik odczytuje stan licznika już na ulicy, bez wchodzenia do domu.
Na pierwszy rzut oka wydaje się to postępem. Jednak po zastanowieniu, wzbudza wiele wątpliwości.
Urządzenie o nazwie IZARcp niemieckiej firmy „Hydrometer Electronic GmbH” emituje krótki impuls radiowy regularnie co 8 sekund. Potrzeba czy nie potrzeba, w dzień czy w nocy,  impulsy z tego nadajnika wydobywają się  na okrągło,  przez 24 godziny na dobę. Częstotliwość promieniowania wynosi około 870 MHz, więc jest zbliżona do telefonów komórkowych. Mamy zatem w domu małą „radiostację” promieniującą zarówno na wodę w rurze, jak i cały dom. Przewidzianą na 15 lat ciągłej pracy.

Czy grozi
nam niebezpieczeństwo?
Co się stanie, gdy wypijemy wodę traktowaną impulsem radiowym co 8 sekund? A jeśli  będziemy taką wodę pić przez długie, długie lata?
Kaliskie przedsiębiorstwo wodociągowe w piśmie do mieszkańców zapewnia, że „nowy system pomiaru zużycia wody jest przyjazny”
Z drugiej strony, taka woda musi jakoś wpływać na człowieka, skoro wyraźnie oddziałuje na przykład na hartowaną stal. Metalurdzy podobnymi metodami wprowadzają informację do wody,   bo zauważyli, że wtedy lepiej hartuje się stal (metoda Grandera). 
Mamy zatem dziwną  sytuację gdzie woda, na którą podziałano informacją,  wpływa na stal, ale ponoć nie ma żadnego  wpływu na zdrowie człowieka, który będzie ją  pił i to przez długie lata?

Badania
Na świecie działa około 60 ośrodków naukowych badających strukturę molekularną wody. Wykonały  tysiące badań, które pokazują, że woda jest bardzo czuła, ma pamięć, odbiera i gromadzi informacje i że wyraźnie wpływa to na nasz organizm. Badania te ostrzegają przed  niekorzystną zmianą struktury wody na poziomie molekularnym.    
 Austriak Johan Grander udowodnił, że przez długie lata woda może zachować biologiczną świeżość, sama się oczyszczać, czy zwiększać  plony płodów rolnych, jeśli wcześniej potraktujemy ją polem magnetycznym o odpowiednich parametrach.
Badania wyraźnie pokazują, że zdrowa woda źródlana ma strukturę heksagonalną (sześciokątną), a martwa energetycznie  gubi uporządkowane struktury.
Czy słyszeli państwo o lekach homeopatycznych?
Wielu nie tylko słyszało, ale uważa je za rewelacyjne. Leki homeopatyczne to nic innego jak woda, w której zakodowano informację. Zatem homeopatia to kolejny dowód, że  woda potraktowana informacją silnie wpływa na nasz organizm.
 Z literatury tego tematu wynika, że drgania, którymi potraktujemy  wodę dzięki instalacji wodociągowej przeniosą się do całego domu i również do domu sąsiadów.  To może wzbudzić negatywne drżenie w wielu syntetycznych produktach znajdujących się  na wyposażeniu mieszkania. Istnieje również prawdopodobieństwo  pogorszenie jonizacji powietrza.
Są hipotezy, że nieodpowiednie drgania jak i smog elektromagnetyczny mogą sprzyjać niepożądanemu rozwojowi grzybów, salmonelli, legionelli czy gronkowców.
Można dyskutować czy moc nadajników na wodomierzach wynosząca w naszym przypadku 16 mW to dużo czy mało, ale nie można zapomnieć, że skomplikowane  zjawiska elektromagnetyczne o podobnej mocy zachodzą w procesach komórkowych ludzkich organizmów. 
Niestety, decydenci dla dociekliwych mają odpowiedź uszykowaną przez producenta, że urządzenie jest w porządku,  ...bo spełnia wymagane normy.

Prawda o normach
O pomoc  w sprawie norm zwróciłem się do znanego polskiego naukowca, fizyka, długoletniego badacza wody i wynalazcy  obsypanego wieloma międzynarodowymi dowodami uznania – Stanisława Adriana Wosińskiego z Gdańska. Jak to jest z tymi normami?
– Gdy przeglądałem normy bezpieczeństwa natężenia pola elektrycznego 50 Hz zauważyłem rozbieżności, jedno źródło podaje, że normą bezpieczeństwa jest 25000V/m, inny przepis, że 10000V/m, kolejny 1000V/m, następny 200V/m, jeszcze inny 61V/m, norma szwedzka ustala 25V/m, druga norma szwedzka 10V/m, a mieliśmy w naszym środowisku natężenie pola elektrycznego o wartości zaledwie jednej dziesięciotysięcznej V/m.
 Proszę powiedzieć, którą normę Pan sobie życzy?
Ale to nie wszystko. Kolejny nonsens dotyczy powstawania norm.  Otóż patrzy się wyłącznie na efekty termiczne, a przecież w naszych organizmach zachodzą jeszcze efekty nietermiczne.
– Na temat nietermicznego oddziaływania pół elektromagnetycznych na człowieka i inne organizmy żywe opublikowano ponad dziesięć tysięcy publikacji naukowych, wykazując w sposób niepodważalny zaburzenie metabolizmu przy polu kilka rzędów wielkości mniejszym niż pole wywołujące efekty termiczne, nawet przy polu elektrycznym o natężeniu zaledwie kilku V/m.
W związku z tym zalecenia unijne są takie, ...by izolować jak się da – mówi ekspert.
Zatem poprosiłem szefa kaliskiego PWIK o informację, jakie konkretnie normy bezpieczeństwa kaliszanie mają zgwarantowane w związku z montowaniem nakładek na wodomierze. W odpowiedzi otrzymałem  kserokopię protokołów niemieckiego instytutu. Instytut mierniczy zapewnia  niemieckiego producenta, że przebadał jedno takie urządzenie i że spełnia ono trzy normy. Dwie z nich  nie dotyczą bezpieczeństwa ludzi.  Trzecia powołuje się na spełnienie Dyrektywy unijnej 1999/5 EC. Dotarłem zatem do tej dyrektywy. Bardzo ogólnie nakazuje robić tak, by było bezpiecznie.
Wreszcie w Laboratorium Badań Pomiarowych w Warszawie wytłumaczono mi, że  przy tej częstotliwości i tej małej mocy źródła (do 20mW) nie potrzeba robić badań na promieniowanie elektromagnetyczne. 
Istnieje jeszcze polska norma na tzw. dopuszczalną  gęstość mocy promieniowania elektromagnetycznego, ale  od czasu pojawienia się telefonii komórkowej była wielokrotnie zwiększana. Jakby nie była normą, tylko wartością wpisywaną na  zamówienie operatorów telefonii komórkowej. 
Po drugie, norma nie uwzględnia  czasu ekspozycji. Wytłumaczę na przykładzie. Jeśli jedna osoba lekko potrąci drugą, to przyjęto zwyczajową normę, że wystarczy powiedzieć „przepraszam”. Ale przecież ta zwyczajowa norma nie rozwiązuje sprawy, gdy z tą samą mocą będę potrącał kogoś regularnie co 8 sekund   przez 15 lat!

Czy można inaczej?
W Gdańsku pomyślano inaczej, bo na wodomierzach zamontowano polskie urządzenia o nazwie Vektor, które emitują sygnał tylko raz dziennie do centrali. Antena i urządzenie nadawcze są wyprowadzone przewodem dalej od rury  z wodą. Tam w ogóle nie potrzebują inkasentów.
W Niemczech, gdy stosuje się takie urządzenia jak kaliskie, wymagana jest jednak zgoda właściciela domu.
W USA też posiadają elektroniczne odczyty, ale są wzbudzane tylko raz w miesiącu przez urządzenie odczytowe inkasenta.
W Wielkiej Brytanii płaci się ryczałt bez licznika, który stosuje się tylko wtedy, gdy ktoś sobie tego życzy.
W Irlandii woda jest dostarczana bez liczników i bez opłat.  
W wielu kaliskich domach wodomierze mogą znajdować się bezpośrednio obok lub pod sypialnią. Strach pomyśleć, co się stanie, jeżeli nad takim wodomierzem z nadajnikiem radiowym znajdzie się łóżeczko dziecka, kobiety w ciąży albo kogoś chorego.
Kaliskie wodociągi montują te urządzenia nie pytając, jakie pomieszczenia znajdują się obok czy nad wodomierzami.   Przed zamontowaniem  nikt też nie sprawdza, czy łączna moc istniejących już fal radiowych w danym miejscu nie przekracza poziomu dopuszczalnego przez obecną polską normę. Dokłada się po prostu następne źródło.
Przypomina to trochę sytuację z windą dopuszczającą maksymalny ciężar 6 osób, do której  weszło  12 i pozwolono, by wziąć jeszcze dziecko.
Osobiście uważam, że najlepszą ilustracją problemu smogu elektromagnetycznego są maszyniści kolejowi elektrowozów. Mimo że urządzenia, wśród których pracują, mają spełnione normy, rzadko dożywają  emerytury.
Mamy tu do czynienia z  precedensem  legalnego (albo i nie) wprowadzania do naszych domów niechcianych urządzeń nadawczych. Uważam, że mieszkańcy powinni mieć prawo wyboru.
Jeśli ktoś nie chce być „bezwolnym obiektem masowego eksperymentu”  to powinien mieć prawo zrezygnować.
W końcu przedsiębiorstwo wodociągowe ma służyć nam, a nie my jemu.  Co Państwo na to?

Arkadiusz Woźniak

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-12-19 13:26:35

    Całkowicie się z tym zgadzam, ze to my użytkownicy powinniśmy wyrażać zgodę, będąc świadomymi zagrożen z tytułu użytkowania takich szkodliwych urządzeń, a nie być zmuszani przez koncerny lub firmy czerpiące z tytułu przymusu zyski.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Radiowiec - niezalogowany 2022-04-27 18:23:43

    Bzdura...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-12-19 13:29:50

    Całkowicie się z tym zgadzam, ze to my użytkownicy powinniśmy wyrażać zgodę, będąc świadomymi zagrożen z tytułu użytkowania takich szkodliwych urządzeń, a nie być zmuszani przez koncerny lub firmy czerpiące z tytułu przymusu zyski.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edward - niezalogowany 2020-03-14 04:23:27

    Uważam treść tego artykułu za bardzo pouczający i 100 % racji i prawdy . nie powinniśmy zgadzać się na to , -- źle -- My nie zgadzamy się na to żeby WODOCIĄGI nas Napromieniowali . to jest zamach na naszą Osobę i powolną śmierć. właśnie dostałem informację o tym że chcą mi zamontować tego typu Wodomierz z odczytem radiowym . początkowo zgodziłem się ale po przeczytaniu tego artykułu jestem PRZERAŻONY .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Radiowiec - niezalogowany 2022-04-27 18:24:57

    Bzdura, Panie Edek... Czas się dokształcić...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2021-01-16 19:46:21

    O ja tej foliarz dziennikarzyną... jednak Kalisz to wieś zabita dechami jak pozwala się szarlatanom pisać artykuły.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Radiowiec - niezalogowany 2022-04-27 18:26:31

    Dokładnie... :-) :-) :-)

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marek - niezalogowany 2021-01-17 13:11:12

    Kto zatwierdza artykuły na tym portalu? Przecież to jawne kłamstwa w każdym akapicie i prawie każdym zdaniu. Zajmuję się kompatybilnością elektromagnetyczną i przeraża mnie, że ludzie, którzy nie mają żadnego pojęcia o temacie piszą takie artykuły, w dodatku nie konsultując tego z żadnym ekspertem z dziedziny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Radiowiec - niezalogowany 2022-04-27 18:29:50

    To zawsze tak jest jak zaczynają działać niedouczeni ludzie... I dotyczy to nie tylko dziennikarzy... "Politykierów" również... Niestety...

    • Zgłoś wpis
  • Mariola - niezalogowany 2023-04-06 14:10:02

    no to mam pytanie do pana skoro jest pan ekspert w tej dziedzinie: czy spanie z włączonym telefonem komórkowym przy głowie przez całą noc ma jakieś znaczenie dla zdrowia, bo lubie sobie słuchac muzyki jak nie moge spać czasem nawet do samego rana, wtedy czas milej leci. jeden syn mowi ze to nie szkodzi a drugi wrecz na mnie nakrzyczal ze tak sobie szkodze sama na zdrowie. to jak to jest?

    • Zgłoś wpis
  • Marwel - niezalogowany 2023-08-19 01:47:55

    Większość ludzi nie ma żadnej świadomości że promieniowanie z takich nakładek na zegary jest bardzo szkodliwe dla zdrowia tylko ślepo wierzą nauce która w większości pozornie tylko jest wykorzystywana dla naszego dobra

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Polecam SDR - niezalogowany 2021-01-17 17:52:18

    Polecam zakupić odbiornik SDR i przelecieć ze zwykła antena częstotliwości od 30 do 900 mHz... popatrzeć na ilość transmisji, częstotliwość, np stałe kanały TETRY czy p25 które używają służby, do tego krótkofalarstwo, CB, telefony WIFI, Bluetooh... przypominam, większość nowych ruterów WiFi ma opcje 2,4/5g i na tych 5g nadaja w waszych domach... nie będę już wspominał o łączności na falach długich.. żużałki, piszczącego kołą, stacji numerycznych i zwykłych radiowych oraz DXujących amatorów... Tylko nie zapomnijcie się pozobaczneiu na ekranie ilości fal które was codzinnie przenikają zawinąć szczelnie folią aluminiową, może być ta spożywcza, ale tylko taka w heksagonalne przetłoczenia, inne nie zatrzymują 5g.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • meggi - niezalogowany 2023-08-16 01:30:52

    A czy ma znaczenie którą stroną używać folii alu ?/tzn jaka ma być na wierzchu-błysk czy mat

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    raj - niezalogowany 2021-01-19 22:31:11

    To ktos niecałkiem zdrowy psychicznie napisał ten tekst?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Podróżnik w czasie - niezalogowany 2022-04-25 16:00:06

    Ciekawe że ma stronie rządowej gov jest napisane tak samo? Czyli o szkodliwości napromieniowania wody czyli tych nakładek na wodomierze

    • Zgłoś wpis
  • Radiowiec - niezalogowany 2022-04-27 18:32:27

    Też zauważyłem, że Średniowiecze w naszym Kraju powraca...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pan Bóg - niezalogowany 2021-07-29 20:48:40

    #szczepciesię i zdychajcie. Świat oczyści się z debili.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    2021-08-02 01:29:59

    Witam i witam w Spotcap Global Financial Services, Nazywam się Claudia Klein, jestem pożyczkodawcą, a także doradcą finansowym. Oferuję wszelkiego rodzaju usługi pożyczkowe Czy pilnie potrzebujesz wsparcia finansowego? Potrzebujesz pożyczki na różne cele? jeśli odpowiedź brzmi tak, radzę skontaktować się z moją firmą przez | [email protected] | | i mieć pożyczkę na swoim koncie w ciągu 24 godzin, ponieważ świadczymy doskonałe usługi pożyczkowe na całym świecie. Oferujemy wszelkiego rodzaju usługi pożyczkowe (Pożyczka Osobista, Pożyczka Biznesowa i wiele innych), oferujemy zarówno pożyczki długoterminowe, jak i krótkoterminowe, a także możesz pożyczyć do 15 mln euro i udzielamy pożyczek z niskim oprocentowaniem 3% rocznie. Moja firma pomoże Ci osiągnąć różnorodne cele dzięki szerokiej gamie produktów pożyczkowych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Radiowiec - niezalogowany 2022-04-27 18:22:34

    Autor "wypocin" to chyba jakiś nawiedzony i niedouczony pismak. Z nadajnikami (i to o większej mocy niż kilkanaście mW, działającymi dłużej niż kilka ms) mam do czynienia od ok. 50 lat. To co autor wypisuje, to stek bzdur. Babcie w Toruniu broniły zawzięcie nadajnika R.M., mimo, że działa on 24/7h i ma o wiele, wiele, wiele większą moc bo energia ta jest "zdrowa i pobłogosławiona" - wypromieniowane mikrowaty z "mikropikacza" (licząc też 24/7h) są jednak "zabójcze".... Człowieku, robisz ludziom wodę z mózgu!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    płaskoziemca - niezalogowany 2022-07-20 17:00:57

    Co za thebilem trzeba być żeby takie pseudonaukowe brednie wypisywać?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • zywa woda z lodowca - niezalogowany 2022-07-20 17:06:00

    A może wody z lodowca z bardzo dużej głębokości nie skażonej radiowo o molekułach poukładanych zgodnie z tym jak się poukładały w organizmie dinozaura co tą wodę razem z kupą wydalił przed milijonami lat.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    to spisek globalny - niezalogowany 2022-07-20 17:09:09

    To wszystko przez tego złego Tuska, niemcóf i putna! Międzynarodowy zydowsko-masonistyczno-komunistyczno-globalistyczny spizek tak samo jak s tym cowidem i szczebionkami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    stek - niezalogowany 2023-08-24 20:41:23

    A pomyśleliście o promieniowaniu , które dociera z kosmosu? Owszem, należy unikać nadmiernego promieniowania, ale każdy ma w domu radio, TV, Wi-Fi, telefon komórkowy i wiele innych urządzeń wytwarzających promieniowanie. Chcecie postępu i akceptujecie te urządzenia ? W ewolucji gatunków promieniowanie było zawsze obecne. Ewolucja trwa.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzej - niezalogowany 2023-11-03 16:31:07

    Obawy przed negatywnym wplywem na strukture wody (czyli jej zdrowotne aspekty) w wyniku promieniowania elektromagnetycznego wytwarzanego przez tzw. radiowe liczniki zuzycia wody, sa UZASADNIONE. Fale elektromagnetyczne zmieniaja wlasciwosci wody. np. technologia AQUA4D strukturyzuje wode dla potrzeb upraw rolnych uzywajac fal elektromagnetycznych o niskiej czestotliwosci z pozytywnym skutkiem, jednak sa to niskie czestotliwosci (może chodzić o zakres częstotliwości od kilku do kilkuset hertzów). https://cordis.europa.eu/article/id/386862-low-frequency-electromagnetic-waves-improve-structure-of-irrigation-water/pl Liczniki zuzycia wody uzywaja czestotliwosci ok. 870MHz, dlatego jest to niepokojace, bo nie sa niskie. Woda jest wrazliwa rowniez na mysli, slowa, muzyke, modlitwe a nawet na obrazy (jak pokazuja eksperymenty Masaru Emoto) https://masaru-emoto.net/en/crystal/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo zyciekalisza.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do