
Epidemia koronawirusa nie miała większego wpływu na pracę firmy Reco – dealera samochodów marki Honda. – Różnica jest taka, że obecnie stosujemy znacznie bardziej rygorystyczne środki bezpieczeństwa dla wykluczenia zarażenia koronawirusem – podkreśla kierownictwo firmy
– Standardem są rękawiczki i maseczki ochronne oraz środki dezynfekujące w salonie i serwisie. Klientów uczulamy aby na wjazd na serwis najlepiej oczekiwali w swoich pojazdach i zachowywali bezpieczny dystans. Poza tym obowiązkowo wszystkie serwisowane pojazdy są odkażane i poddawane ozonowaniu, które uznawane jest za najbardziej nowoczesną i skuteczną formę dezynfekcji. W naszej firmie jest to usługa gratisowa – podkreśla Tomasz Kaźmierczak, dyrektor salonu i serwisu Hondy w Opatówku.
Łukasz Kostrzewski, kierownik serwisu przypomina, że klienci Hondy mogą również skorzystać z opcji „door-to-door”. – Wystarczy zadzwonić a my podjedziemy, zabierzemy auto a po wykonanej usłudze odstawimy pod wskazany adres – wyjaśnia.
Firma uspokaja tych właścicieli Hond, którym w tym okresie kończą się warunki gwarancji a którzy ze względu na okoliczności spóźnili się z wizytą w serwisie.
– Jesteśmy elastyczni. Krajowy dealer marki ze zrozumieniem podchodzi do sytuacji i bez zbędnych formalności przedłuża gwarancje o kolejne trzy miesiące – dodaje Tomasz Kaźmierczak.
Premiery będą, ale później
W ofercie salonu Hondy w Opatówku nie ma jeszcze pojazdów z rocznika 2020. – Wynika to z faktu, że wszystkie oferowane przez nas auta są produkowane w Japonii. Dlatego ze względu na odległość, czas transportu i procedury, tegoroczne egzemplarze pojawią się w salonie najwcześniej w maju – mówi Aleksandra Kalferszt-Woźniak, specjalista ds. sprzedaży Honda Reco.
Z uwagi na epidemię opóźni się, zaplanowana na czerwiec tego roku, premiera nowej Hondy Jazz i C-RV po liftingu a także absolutnej nowości – Hondy z napędem elektrycznym. – Warto podkreślić, że nasz salon jest jednym z pięciu salonów w Polsce, gdzie elektryczne Hondy będą prezentowane. Traktujemy to jako duże wyróżnienie dla naszej firmy – zaznacza Tomasz Kaźmierczak i zwraca uwagę na kolejną, ciekawą inicjatywę Reco – zakup samochodu na telefon.
Honda z... kokardką
– Zakupu można dokonać z dnia na dzień, od ręki. Auto może być przez nas dostarczone pod wskazany adres i w określonym czasie a w miarę potrzeby również dyskretnie jeśli ma być na przykład okolicznościowym prezentem – urodzinowym czy ślubnym. Natomiast wszelkich niezbędnych formalności możemy dokonać później – wyjaśnia dyrektor salonu Honda Reco i zaznacza, że firma ma już doświadczenie w realizacji takich wyjątkowych usług. – Właśnie w taki sposób realizowaliśmy zamówienie min. dla naszej klientki, której dostarczaliśmy wymarzoną Hondę.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie