Reklama

Bezpieczny serwis Hondy. Salon i serwis dealera japońskiej marki pracuje bez zakłóceń

18/04/2020 07:00

Epidemia koronawirusa nie miała większego wpływu na pracę firmy Reco – dealera samochodów marki Honda. – Różnica jest taka, że obecnie stosujemy znacznie bardziej rygorystyczne środki bezpieczeństwa dla wykluczenia zarażenia koronawirusem – podkreśla kierownictwo firmy

Standardem są rękawiczki i maseczki ochronne oraz środki dezynfekujące w salonie i serwisie. Klientów uczulamy aby na wjazd na serwis najlepiej oczekiwali w swoich pojazdach i zachowywali bezpieczny dystans. Poza tym obowiązkowo wszystkie serwisowane pojazdy są odkażane i poddawane ozonowaniu, które uznawane jest za najbardziej nowoczesną i skuteczną formę dezynfekcji. W naszej firmie jest to usługa gratisowa – podkreśla Tomasz Kaźmierczak, dyrektor  salonu i serwisu Hondy w Opatówku.
Łukasz Kostrzewski, kierownik serwisu przypomina, że klienci Hondy mogą również skorzystać z opcji „door-to-door”. – Wystarczy zadzwonić a my podjedziemy, zabierzemy auto a po wykonanej usłudze odstawimy pod wskazany adres – wyjaśnia. 
Firma uspokaja tych właścicieli Hond, którym w tym okresie kończą się warunki gwarancji a którzy ze względu na okoliczności spóźnili się z wizytą w serwisie.
Jesteśmy elastyczni. Krajowy dealer marki ze zrozumieniem podchodzi do sytuacji i bez zbędnych formalności przedłuża gwarancje o kolejne trzy miesiące – dodaje Tomasz Kaźmierczak. 

Premiery będą, ale później
W ofercie salonu Hondy w Opatówku nie ma jeszcze pojazdów z rocznika 2020. – Wynika to z faktu, że wszystkie oferowane przez nas auta są produkowane w Japonii. Dlatego ze względu na odległość, czas transportu i procedury, tegoroczne egzemplarze pojawią się w salonie najwcześniej w maju – mówi Aleksandra Kalferszt-Woźniak, specjalista ds. sprzedaży Honda Reco.
Z uwagi na epidemię opóźni się, zaplanowana na czerwiec tego roku, premiera nowej Hondy Jazz i C-RV po liftingu a także absolutnej nowości – Hondy z napędem elektrycznym. – Warto podkreślić, że nasz salon jest jednym z pięciu salonów w Polsce, gdzie elektryczne Hondy będą prezentowane. Traktujemy to jako duże wyróżnienie dla naszej firmy – zaznacza Tomasz Kaźmierczak i zwraca uwagę na kolejną, ciekawą inicjatywę Reco – zakup samochodu na telefon. 

Honda z... kokardką
Zakupu można dokonać z dnia na dzień, od ręki. Auto może być przez nas dostarczone pod wskazany adres i w określonym czasie a w miarę potrzeby również dyskretnie jeśli ma być na przykład okolicznościowym prezentem – urodzinowym czy ślubnym. Natomiast wszelkich niezbędnych formalności możemy dokonać później – wyjaśnia dyrektor salonu Honda Reco i zaznacza, że firma ma już doświadczenie w realizacji takich wyjątkowych usług. – Właśnie w taki sposób realizowaliśmy zamówienie min. dla naszej klientki, której dostarczaliśmy wymarzoną Hondę.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo zyciekalisza.pl




Reklama
Wróć do