
Wkrótce mogą zniknąć problemy pacjentów kaliskiego Okrąglaka, którzy dzwoniąc do szpitala czekają na połączenie kilkanaście minut albo i dłużej. Call center ma odbierać połączenia błyskawicznie. Powstanie także Biuro Obsługi Pacjenta w którym będzie można uzyskać wszelkie dostępne informacje
W Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. L. Perzyny w Kaliszu odbyło się już spotkanie z firmą specjalizującą się w dostarczaniu szpitalom systemów call center.
- Znamy problemy pacjentów i ich rodzin z dodzwonieniem się do szpitala. Dlatego zdecydowaliśmy się na call center- czyli stworzenie centrum obsługi telefonicznej. Naszym celem jest, aby 85 proc. połączeń ze szpitalem było odbieranych w czasie do 30 sekund. A gdy rozmowa nie nastąpi w tym czasie, szpital będzie oddzwaniał do osoby, która próbowała się połączyć - zapowiada Radosław Kołaciński, dyrektor Okrąglaka.
Obsada call center ma być sześcioosobowa i będą ją stanowić oddelegowani do tych zadań pracownicy szpitala, po przejściu odpowiedniego szkolenia .
Jednocześnie z call center ma powstać Biuro Obsługi Pacjenta (BOP). Będzie to miejsce kontaktu z pacjentami i ich rodzinami, w którym będą mogli uzyskać wszelkie informacje m.in. na temat przyjęć do szpitala, badań, bez konieczności chodzenia od okienka do okienka.
Dyrektor szpitala wyraża nadzieję, że planowane innowacje uda się wprowadzić jak najszybciej.
(dk)
Fot. WSZ w Kaliszu
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie