Reklama

Call Center w kaliskim szpitalu

27/01/2023 09:47

Niedługo w kaliskim szpitalu pojawi się system call center,który zapewni wykonywanie połączeń przez rejestratorki telefoniczne.

Wdrożenie systemu kaliski szpital planuje rozpocząć testami w połowie lutego.

GATEway zapewni m.in 

1) Wdrożenie i uruchomienie oprogramowania wraz z nieograniczoną liczbą stanowisk do obsługi centrum telefonicznego (call center).

2) Podłączenie oprogramowania do SIP TRUNK operatora telekomunikacyjnego.

3) Udzielenie 12 miesięcznej Licencji na System.

4) Dostawa 4 sztuk słuchawek wraz ze stosownymi adapterami cyfrowymi.

5) Użyczenie 2 sztuk serwerów.

6) Zdalne szkolenie rejestratorek telefonicznych, kierownika call center i administratora z obsługi systemu.

7) Zdalne, zaawansowane szkolenie rejestratorek telefonicznych i sekretarek medycznych z zakresu komunikacji z pacjentem.

- Rosnące wymagania pacjentów wskazują placówkom medycznym kierunek działań, na które nie pozostajemy obojętni i w miarę możliwości finansowych i organizacyjnych staramy się im sprostać. Standardem staje się, oprócz zapewnienia wysokiego poziomu świadczeń medycznych, również profesjonalna obsługa pacjenta oraz tworzenie pozytywnego wizerunku szpitala. Uznaliśmy, że jedną z odpowiedź na coraz wyższe wymagania pacjentów stanowi instalacja systemu call center GATEway w naszej placówce - mówi dyrektor kaliskiego szpitala  Radosław Kołaciński.

System zostanie sfinansowany ze środków własnych szpitala za kwotę brutto 99.630,00 zł.

SZ.Ł

Źródło FB Szpital Kalisz

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    leon - niezalogowany 2023-01-27 12:13:03

    witamy w centrum...itd, potem będzie: jeżeli jesteś zdrowy wybierz..., jeżeli jesteś chory wybierz..., aż w końcu usłyszymy: wszyscy nasi konsultanci są zajęci, jesteś 102 w kolejce...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Gość - niezalogowany 2023-01-27 12:59:43

    święta prawda, dzięki temu systemowi chcąc się połączyć z NFZ w Poznaniu spędziłam przy telefonie jednego dnia 6 godzin (od ( do 15-ej) i na koniec usłyszałam kończymy pracę oraz następnego dnia od 7 do 12-ej, kolejne 5 godzin. Dobrze, że jestem emerytem i mam darmowe rozmowy w innym razie kogo na to stać? Nie ma z czego się cieszyć! Lepiej niech dyrekcja otworzy w szpitalu INFORMACJĘ by pacjenci nie musieli wystawać w kolejce do okienka w rejestracji i odchodzili z kwitkiem bo tam im nie chcą udzielić żadnej informacji gdzie np udać się ze skierowaniem do okulisty

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Fred - niezalogowany 2023-01-27 13:11:03

    A ten pajac znowu dostanie nagrodę za POwolne doprowadzenie do upadku naszego POdupadlego szpitala!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2023-01-28 14:52:53

    Niech żyje DZBAN DZBAN Z DUŻYMI USZAMI

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wyborca - niezalogowany 2023-01-30 17:33:33

    Ostrowska porodówka nokautuje m.in. kaliską (obiektywny ranking)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Głuchy - niezalogowany 2023-02-01 12:15:36

    Co z głuchymi? Jest ich 400 i plus koło tysiąca słabosłyszących w Kaliszu. Głusi nie będą mieć dostępu do leczenia? Po co są czaty, smsy, e-maile?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo zyciekalisza.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do