
Niedługo w kaliskim szpitalu pojawi się system call center,który zapewni wykonywanie połączeń przez rejestratorki telefoniczne.
Wdrożenie systemu kaliski szpital planuje rozpocząć testami w połowie lutego.
GATEway zapewni m.in
1) Wdrożenie i uruchomienie oprogramowania wraz z nieograniczoną liczbą stanowisk do obsługi centrum telefonicznego (call center).
2) Podłączenie oprogramowania do SIP TRUNK operatora telekomunikacyjnego.
3) Udzielenie 12 miesięcznej Licencji na System.
4) Dostawa 4 sztuk słuchawek wraz ze stosownymi adapterami cyfrowymi.
5) Użyczenie 2 sztuk serwerów.
6) Zdalne szkolenie rejestratorek telefonicznych, kierownika call center i administratora z obsługi systemu.
7) Zdalne, zaawansowane szkolenie rejestratorek telefonicznych i sekretarek medycznych z zakresu komunikacji z pacjentem.
- Rosnące wymagania pacjentów wskazują placówkom medycznym kierunek działań, na które nie pozostajemy obojętni i w miarę możliwości finansowych i organizacyjnych staramy się im sprostać. Standardem staje się, oprócz zapewnienia wysokiego poziomu świadczeń medycznych, również profesjonalna obsługa pacjenta oraz tworzenie pozytywnego wizerunku szpitala. Uznaliśmy, że jedną z odpowiedź na coraz wyższe wymagania pacjentów stanowi instalacja systemu call center GATEway w naszej placówce - mówi dyrektor kaliskiego szpitala Radosław Kołaciński.
System zostanie sfinansowany ze środków własnych szpitala za kwotę brutto 99.630,00 zł.
SZ.Ł
Źródło FB Szpital Kalisz
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
witamy w centrum...itd, potem będzie: jeżeli jesteś zdrowy wybierz..., jeżeli jesteś chory wybierz..., aż w końcu usłyszymy: wszyscy nasi konsultanci są zajęci, jesteś 102 w kolejce...
święta prawda, dzięki temu systemowi chcąc się połączyć z NFZ w Poznaniu spędziłam przy telefonie jednego dnia 6 godzin (od ( do 15-ej) i na koniec usłyszałam kończymy pracę oraz następnego dnia od 7 do 12-ej, kolejne 5 godzin. Dobrze, że jestem emerytem i mam darmowe rozmowy w innym razie kogo na to stać? Nie ma z czego się cieszyć! Lepiej niech dyrekcja otworzy w szpitalu INFORMACJĘ by pacjenci nie musieli wystawać w kolejce do okienka w rejestracji i odchodzili z kwitkiem bo tam im nie chcą udzielić żadnej informacji gdzie np udać się ze skierowaniem do okulisty
A ten pajac znowu dostanie nagrodę za POwolne doprowadzenie do upadku naszego POdupadlego szpitala!!!!
Niech żyje DZBAN DZBAN Z DUŻYMI USZAMI
Ostrowska porodówka nokautuje m.in. kaliską (obiektywny ranking)
Co z głuchymi? Jest ich 400 i plus koło tysiąca słabosłyszących w Kaliszu. Głusi nie będą mieć dostępu do leczenia? Po co są czaty, smsy, e-maile?