
Spółka Multimedia Polska musi zwrócić swoim klientom pobrane od nich kwoty kar za wypowiedzenie umów wynikające z braku zgody na zmiany programowe wprowadzone przez operatora. Sąd apelacyjny oddalił apelację Multimediów w tej sprawie.
Jak podaje portal biznes.trojmiasto.pl, w 2016 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na sieć kablową Multimedia Polska 4 mln 810 tys. zł kary za nieprzyznanie klientom prawa do niezaakceptowania zmian na liście oferowanych kanałów i wypowiedzenia umowy bez ponoszenia kosztów. Spółka miała też zapewnić klientom stosowne rekompensaty.
- Zarzutem postawionym firmie było gwarantowanie klientom jedynie liczby kanałów w ramach pakietu telewizji, natomiast wymiana kanału na inny miała nie upoważniać konsumenta do bezkosztowego wypowiedzenia umowy (…). Z jednej strony dodawane były nowe kanały, ale z drugiej usuwane inne lub zamieniane – pisze portal.
Sąd apelacyjny nieznacznie zmniejszył karę nałożoną na Multimedia, ale jednocześnie oddalił apelację Spółki. Wyrok jest prawomocny. Teraz UOKiK zachęca jej klientów do składania w tej sprawie reklamacji, ponieważ będą one podstawą do zwrotu pieniędzy.
Warto przypomnieć, że Multimedia Polska należą dziś do spółki Vectra, która kupiła 100 proc. ich akcji. W wyniku tej transakcji grupa Vectra oferuje swoje usługi ponad 1 mln 700 tys. abonentów w całym kraju.
(kord)
Fot. wikipedia
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
dlatego nie korzystam z ich usług wolę telewizję naziemną
Po zmieniali numery kanałów. Tragedia ! Kto ma zapamiętać numery od 101 do 800. To paranoja , tym bardziej że nikt mnie nie pytał , czy się zgadzam
dokladnie jest kibel całkowite zbydlęcenie naszych instytucji ze strach sie bać nie wiem co trzeba zrobić zeby tych wszystkich sobiepanow nauczyć rozumu..
Serio? O taką bzdete robisz awanturę? Wystarczy posiedzieć nad tym kilka chwil i zrobić własną listę kanałów w taki sposób jaki chcesz. Poza tym zmiana numeracji przyczyniła się do tego że mamy programy posegregowane tematycznie.
Dokladnie!!! Poza tym np przyrodnicze nastepoealy po sobie A teraz nie i chyba wszystkich nie ma
Zwolnić tego debila co w ten sposób ustawił numery kanałów w dodatku po części zakodowanne z satelity a ten , info vectra to jakiś obłęd, , gościu wyjdź z tego ciągu bo się wykończysz tak cpając
Masz rację
Awaria goni awarie. Ta cała Multimedia to jedna wielka awaria
Jak mam złożyć teraz reklamacje za sprawe która dotyczy 2016r? Kto to teraz pamięta jak oni wtedy zmieniali te kanały, dodawali lub usuwali? Jak można taką reklamacje złożyć i co w niej zawrzeć?
Tragedia z tymi kanałami
I brawo! My też musimy coś z tym zrobić bo włączali nam różne usługi antywirusy i podnosili rachunki, jak zaczęło się od 62 zł rachunki kończyły się na ponad 200zl miesięcznie za coś czego nie chcieliśmy. Nie przyjęli sprzętu, bo nie,a teraz każą nam płacić karę 700zl że nie oddaliśmy go w terminie.
Na modemie swiatlowodowym jest telefon i internet po rezygnacji z internetu oni kaza oddac modem albo bedzie kara. Banda idjotow to pytam jak oddam modem to jak bedzie dzialal telefon to oni nie wiedza mam oddac. U moich znajomych jest tez taka sama sytuacja. Kogo oni tam zatrudniaja. Powinni im dowalic nastepna kare.