
Na multimedialne show i degustację zaprosiła kaliszan w ubiegły weekend firma McDonald’s. Uczestnicy pokazu mieli okazję zajrzeć do świata i kuchni tej marki
Ekspozycja odwiedziła w tym roku aż 32 polskie miasta. Interaktywną prezentację można było zwiedzać w ten weekend na kaliskim rynku. Zainstalowana na platformie ciągniętej przez wielką amerykańską ciężarówkę, obejmowała ona 3 części: panele 3D, dzięki którym można wirtualnie „dotknąć” surowców, z których przygotowywane są produkty w McDonald’s; kino 3D, w którym widzowie mogą obejrzeć uprawy warzyw dla McDonald’s; gogle 3D, dzięki którym można zajrzeć do kuchni restauracji McDonald’s. Każdy chętny mógł spędzić w ciężarówce McDonald’s kilkanaście minut, by na zakończenie sprawdzić swoją wiedzę na temat firmy i otrzymać zaproszenie na poczęstunek do ustawionego obok mobilnego food trucka. Na rynku stanęła również wystawka produktów, z których – według firmy – przyrządzane są jej produkty. Wśród nich pojawił się m.in. pełnoziarnisty chleb, który nie jest używany przy masowej produkcji burgerów czy frytek.
McDonald’s to jedna z bardziej kontrowersyjnych firm świata – serwuje jedzenia typu „fast food”. W sieci znaleźć można np. link do strony internetowej umożliwiającej jej odbiorcom obejrzenie przekazu wideo pokazującego na żywo niepsującego się od lat hamburgera z restauracji tej marki. Słynny burger zakupiony w 2009 roku tuż przed zamknięciem ostatniej w Islandii restauracji stał się atrakcją Muzeum Narodowego Islandii. Ponoć kanapka zawiera zbyt mało wilgoci, żeby pleśń mogła się rozwinąć. Dodatkowo hamburgerowe bułki z sezamem zawierają konserwanty, takie jak propionian wapnia i propionian sodu, które działają przeciwpleśniowo i przeciwbakteryjnie. Średnia porcja frytek, jaką serwuje ta jadłodajnia, to jedna czwarta dziennego limitu tłuszczów, jaki możemy spożywać według zaleceń WHO.
Więcej w Życiu Kalisza
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie