
PLK SA zakończyły prace nad optymalizacją Portalu Pasażera, poprawiając jego stabilność oraz przywracając funkcje „Pociągi na mapie" i „Trasa na mapie".
W ramach projektu „Optymalizacja Portalu Pasażera", który zakończył się w miniony weekend, wprowadzono szereg ulepszeń mających na celu poprawę jakości korzystania z platformy. Wśród najważniejszych zmian znalazły się usprawnienia w stabilności oraz wydajności serwisu, oraz powrót funkcji mapy w ulepszonej odsłonie, które były już dostępne w poprzednich wersjach, ale teraz zostały wzbogacone o dodatkowe opcje.
Prace nad optymalizacją zostały przeprowadzone w nocy z piątku na sobotę, aby zminimalizować zakłócenia w dostępie do serwisu w godzinach szczytu. W przypadku zauważenia nieprawidłowości w działaniu portalu, informacje na ten temat można zgłaszać za pomocą zakładki Kontakt.
Źródło: Zespół prasowy. PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.