
Od 17 maja (poniedziałek) w większości punktów Energi Operatora będzie można skorzystać z osobistych wizyt. Ale jeszcze nie w Kaliszu
Z bezpośredniej obsługi będzie można skorzystać w dni robocze, w godzinach od 8 do 14 po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty. W tych samych godzinach będzie można również skorzystać z konsultacji telefonicznej – pracownik Energi zadzwoni do nas w dogodnym, wcześniej ustalonym terminie. Wizytę lub konsultacje telefoniczna można umówić pod numerem: 801 404 404. Energa zwraca uwagę, że osobiste wizyty nie zawsze są konieczne. Wiele spraw można załatwić za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej lub dzwoniąc na infolinię. Chodzi m.in. o: Przyłączenie do sieci, przyłączenie mikroinstalacji, umowa dystrybucyjna, rozliczenia/windykacja, liczniki/odczyty, zgłoszenia eksploatacyjne, bonifikaty/odszkodowania.
Energa przypomina, że podczas osobistych wizyt nadal obowiązuje reżim sanitarny.
Dodajmy, że bezpośrednie wizyty w kaliskim oddziale Energi możliwe będą od 31 maja.
(pp)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie