
Drużyna uczennic Szkoły Podstawowej w Zakrzynie zajęła czwarte miejsce w Finale Wojewódzkim XXIV Wielkopolskich Igrzysk Dzieci w Unihokeju. Szkoła w gminie Lisków kolejny raz rywalizowała w gronie najlepszych w Wielkopolsce w tej dyscyplinie sportu
Finał Wojewódzki XXIV Wielkopolskich Igrzysk Dzieci w Unihokeju dziewcząt odbył się w Gminnej Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej Szkół Salezjańskich w Poznaniu. Rywalizowały w nim cztery najlepsze drużyny z Wielkopolski, które musiały przejść przez kilka etapów kwalifikacji, aby dotrzeć do decydującej rozgrywki na szczeblu wojewódzkim.
W meczu półfinałowym zespół dziewcząt ze Szkoły Podstawowej w Zakrzynie przegrał z gospodarzem (ZS Salezjańskich Poznań), a w meczu o III miejsce został pokonany jedną bramką przez SP Nr 5 Swarzędz. To sprawiło, iż marzenia o medalu trzeba odłożyć na przyszły rok. Jedną z najbardziej wartościowych zawodniczek całego turnieju finałowego została Alicja Pawlaczyk z SP Zakrzyn, która zdobyła cztery bramki w dwóch meczach. Oprócz niej zespół tworzyły: Julita Haładyn, Hanna Nogaj, Barbara Drygielska, Lena Banasiewicz, Małgorzata Pleśnierowicz, Klaudia Duczmańska.
- Bardzo długą i ciężką drogę pokonaliśmy, aby osiągnąć ten wynik. IV miejsce w Wielkopolsce uważam za ogromny sukces, gdyż niełatwo rywalizuje się z drużynami z dużych szkół, które mają wielkie hale sportowe, wielu uczniów w szkole, a na dodatek prowadzą kluby unihokejowe, w których regularnie grają i trenują nasze przeciwniczki. My w szkole dysponujemy małą salą wielkości klasopracowni. Mając w głowie te wszystkie przeciwności, nasze osiągnięcie staje się jeszcze bardziej wyjątkowe. Pragnę serdecznie podziękować dyrektor Szkoły Podstawowej w Zakrzynie, pani Joannie Ignasiak, za ogromne zaangażowanie, wsparcie i stawianie na sport w naszej niewielkiej szkole. Podziękowania kieruję także do władz gminy Lisków, które wspierają naszą placówkę, drużynę oraz sport w całej gminie – powiedział trener hokeistek z Zakrzyna Rafał Kaczmarek.
(dd)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie