
Parkowanie równoległe zamiast ukośnego, ścieżka rowerowa i względy bezpieczeństwa. To powody, dla których przy okazji remontu ul. Młynarskiej zmniejszy się liczba miejsc parkingowych, na – i tak już ciasnym – osiedlu.
Przypomnijmy, że na ul. Młynarskiej przy lewej i prawej krawędzi jezdni pojawią się pasy dla rowerzystów, jako jednokierunkowe. – Te okoliczności spowodowały, że trzeba było w niektórych miejscach usunąć drzewa, choć w ich miejsce pojawią się nowe nasadzenia. Generalnie na ul. Młynarskiej odbywało się parkowanie po lewej stronie, patrząc od ul. Polnej w kierunku ul. Serbinowskiej. Te miejsca zostają. Może pojawić się ich nieco mniejsza ilość, gdyż w ramach przebudowy robimy porządek. Dużo aut parkowało w obrębie wyjazdów, skrzyżowań itd., nie było widoczności przy wyjeździe np. z ul. Bogumiła i Barbary. Teraz takiej sytuacji nie będzie, gdyż będzie to fizycznie możliwe. Są wymagania wynikające z przepisów, warunków technicznych dla dróg, przy wyjeździe ze skrzyżowania obowiązuje pewna odległość parkowania pojazdów. Pozostawiamy parkowanie, które było – z uporządkowaniem, również pod względem bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Ponadto po prawej stronie w kierunku ul. Serbinowskiej, z uwagi na pas rowerowy nie będzie możliwości parkowania ukośnego.
Więcej w Życiu Kalisza
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Władze miasta , to gorzej niż BOBRY . ZJADAJĄ WSZYSTKIE CO DORODNIEJSZE I PIEKNIEJSZE DRZEWA W MIEŚCIE ----BEZKARNIE . KŁAMIĄ ---JESLI MÓWIA , ŻE BYŁY TO DRZEWA STARE , ZAGRAŻAJĄCE BEZPIECZEŃSTWU ----COŚ MUSZA POWIEDZIEĆ . ALE MY POŻYJEMY I ODWDZIĘCZYMY SIE PRZY NAJBLIŻSZYCH WYBORACH -----ŻADEN KALISZANIN NIE DA SIĘ NABRAC NA KŁAMSTWO ----BO ONI SZLI PO PIENIĄDZE , NIE DLA DOBRA MIASTA .
2) Można się spierać, czy ścieżka rowerowa jest potrzebna tam czy gdzie indziej, ale sama decyzja o przeciwstawieniu się ekspansji motoryzacji to odważne posunięcie. Wystarczy spojrzeć na to, co poprzednia ekipa zrobiła z wysepką na Parczewskiego - to najbardziej wymowna różnica w podejściu do sprawy.
1) Najlepiej cały Kalisz zaorać i zrobić jeden wielki parking - w imię "nowoczesności" i postępu/podstępu (niepotrzebne skreślić) technicznego. Jak się kupuje trzy samochody na czterech domowników, to trzeba liczyć się z tym, że będzie problem. Auto to ważna zdobycz cywilizacji, ale z dobrodziejstw też trzeba umieć mądrze korzystać. Pamiętacie, że zanim powstało KLA, do 1994 roku Młynarską jeździły autobusy linii 21?
Dziwne jest to że remont drogi zbiega się z budową marketu.ciekawe czy ktoś coś przytulił
POPIERAM , PRZEDMÓWCĘ . JUŻ DAWNO CBA , POWINNO ZAJĄĆ SIĘ SPRAWAMI DZIWNYCH ZMIAN W KALISZU . A KOMU TA -- MINI ŚCIEŻKA ROWEROWA NA MŁYNARSKIEJ BYŁA POTRZEBNA , CO TO ZA INDYWIDUUM MIAŁO ZACHCIANKĘ NA KÓLKA . OSTATNIA GŁUPOTA , NA TAK WĄSKIEJ ULICY , ROBIĆ CHODNIK ROWEROWY . MAM NADZIEJĘ , ŻE PRZYJDZIE CBA I WYRWNA , PRZY OKAZJI ROZLICZY ZA ZDROWE TOPOLE - WYCIĘTE .
ścieżki rowerowe w niektórych miejscach naprawdę sa niepotrzebne.Na łódzkiej w kierunku Opatówka .,szerokie chodniki ,scieżka rowerowa.Ludzie widywani sa kilka razy w ciągu dnia ,rower jeden mdwa.Natomiast jezdnia wąska,Jak ktos jedzie na działkę ,tamuje cały ruch ,bo nie zrobili lewoskrętu.Brak myślenia.Pzrystanek autobusowy przeniesiony dwa razy dalej od dzialek,co dla starych ludzi jest tragedią.Ale co tam stary czlowiek.Najlepiej niech siedzi w domu i nie rzuca się w oczy
Mam wrażenie,że to co się dzieje w Kaliszu to sprawa dla CBA
Ta ścieżka rowerowa na ul. Młynarskiej tak potrzebna, jak zającowi dzwonek na polowaniu.
jeden rower na pół godziny pojedzie a zadyma na całego