
W najbliższych dniach właściciele 367 nieruchomości w Kaliszu otrzymają dokumenty dotyczące montażu instalacji fotowoltaicznych i solarnych. Będą je musieli w ciągu tygodnia złożyć w Urzędzie Miasta. Niedotrzymanie tego warunku spowoduje wykluczenie z udziału w projekcie
Montaż instalacji na nieruchomościach stanowi część zadania pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału odnawialnych źródeł energii w wytwarzaniu energii na terenie Kalisza”. Na jego realizację Miasto pozyskało dofinansowania do instalacji fotowoltaicznych i solarnych. Mieszkańcy nieruchomości biorących udział w projekcie w ciągu pierwszego tygodnia lipca br. otrzymają korespondencję, którą należy podpisać i dostarczyć do Urzędu Miasta. - Będzie to umowa uczestnictwa w projekcie oraz dokumenty związane z pomocą de minimis. Mieszkańcy muszą je podpisać i złożyć w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska UM, Główny Rynek 20 w terminie siedmiu dni od dnia otrzymania korespondencji. Niedostarczenie dokumentów we wskazanym terminie oznacza wykluczenie z udziału w projekcie – poinformowała Kancelaria Prezydenta Miasta Kalisza. (kord)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie