
Wszystko wskazuje na to, że doczekamy się wreszcie od dawna zapowiadanej przebudowy ul. Śródmiejskiej, a wraz z nią likwidacji kontrapasa. Władze miasta zdradzają szczegóły tej inwestycji
Przypomnijmy, że chodzi o odcinek od Rogatki do Mostu Kamiennego. Nowa jezdnia zostanie tam zbudowana z mieszanki mineralno-asfaltowej, a chodniki i dwukierunkowa ścieżka rowerowa – z płyt kamiennych. Z kolei budulcem dla miejsc postojowych i zatoki autobusowej będzie granitowa kostka. Co równie ważne, zmieni się organizacja ruchu. Dwa pasy ruchu przywrócone zostaną na odcinku między Rogatką a ul. Kościuszki. Zakres inwestycji obejmuje też wykonanie nowego kanału deszczowego oraz elementy małej architektury i zieleń. Na realizację przebudowy Śródmiejskiej w tegorocznym budżecie Kalisza zarezerwowano 2,5 mln zł. Koniec prac przewidziano na jesień br.
(kord)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
To jest materiał na 1 kwietnia. Można to również, z uwagi na podobny poziom i rysuneczki pokazać w tylewizji łedókacyinei.
Czy te koszmarne latarnie uliczne stylizowane na lata 30 te XX wieku to dla projektodawców najnowszy krzyk mody?Przecież to wygląda okropnie...
Bardzo ciekawy projekt
Ujnia jak uj. Nastepny prezio chce sobie w leb palnac srodmiejska. Zegnamy i nie dziekujemy.
I tak w drugiej części ulicy wąskie gardło jednego pasa.
Może wrócić do pierwotnego układu: dwa pasy i drożność ulicy: szczególnie w razie potrzeby odblokowania dla przejazdu straży czy pogotowia.
Chyba że za dwa lub trzy lata kolejna przebudowa i kolejne zmarnowanie pieniędzy na ten sam kawałek drogi do wiecznej przebudowy.