Reklama

Miasto sfinansuje usunięcie azbestu. Zgłoś wniosek do 30 września

29/09/2020 08:02

Do 30 września osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami mogą składać wnioski o bezpłatne usunięcie azbestu.

Wnioski należy składać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Kalisza - ratusz, pierwsze piętro, pokoje nr 30 i 32).

Miasto w 100% pokrywa koszty poniesione na usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.

Do wniosku należy dołączyć:
- dokument potwierdzający tytuł prawny do obiektu budowlanego, z którego usuwane będą wyroby zawierające azbest,
- zgodę współwłaścicieli na wykonanie prac związanych z usuwaniem z obiektów budowlanych wyrobów zawierających azbest,
- kopię informacji o wyrobach zawierających azbest,
- kopię zgłoszenia zamiaru usunięcia z obiektów budowlanych wyrobów zawierających azbest (kopię należy wykonać w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Kaliszu na 21 dni przed planowanym terminem wykonania zadania).

Wniosek i formularz informacji dostępne są w siedzibie Urzędu Miasta Kalisza w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (budynek Ratusza, pokój nr 30, tel. 62 76 54 408) lub na stronie internetowej www.kalisz.pl.

Termin usunięcia wyrobów zawierających azbest ustalony jest na dzień 31 grudnia 2032 r. rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań
w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest opublikowanym w Dz.U. z 2011 r. nr 8, poz. 31.
UM w Kaliszu

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo zyciekalisza.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do