
Od dzisiaj Kaliskie Linie Autobusowe wprowadzają dwa nowe autobusy miejskie typu MIDI. Są to autobusy ISUZU Novociti Life. Nowe pojazdy będą realizowały zadania wykonywane przez dotychczasowe Kapeny – tj. linie 5, 9, 10, a w weekendy również mniej obciążone kursy linii nr 16
Autobusy te uzyskały pozytywne opinie zarówno kierowców jak i kaliskich pasażerów – podczas przeprowadzanych testów.
Autobusy są 8 metrowe, silniki 4 cylindrowe z klasa emisji spalin (EURO VI C) z niskim zużyciem paliwa, skrzynia biegów automatyczna, pojazdy posiadają wszelkie systemy bezpieczeństwa (ABS, ASR, itp.) i komfortu ( ECAS & ELC , klimatyzacja cało pojazdowa). Mają możliwość przewozu 60 osób (21 siedzących i 39 stojących). Ponadto, autobusy są wyposażone w rampę umożliwiającą wjazd wózka inwalidzkiego czy dziecięcego.
(RL)
fot.: Kaliskie Linie Autobusowe
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ciekawe czy elektryczne ?
Tylko czemu takie małe, znowu będziemy jeździć jak śledzie.
Podobno pandemia, miasto nie ma pieniędzy, a na nowe autobusy jest.
Tylko nie puszczajcie na lini 5 bo nie mamy zamiaru się kisić w tych maluchach.
Widzieliście ile tam jest stopni w środku, jak ktoś spadnie to się zabije.
no gdzieś ten silnik musieli wsadzić
Ale to brzydactwa !!!!!
Czy zdjęcia tego dużego chłopczyka już powieszone?
Brzydactwa, toż to pewnie sama pani Prezes wybierała na pewno się na tym zna.
Brakuje to przegubow bo juz jeżdżą parami po dwa, a miasto kupuje maluchy, pewnie odrazu planują, że będą kursować oba razem jeden za drugim.
Ktoś wie ile takie cukiereczki kosztują, bo na 2 sztuki to pewnie 1 milion braknie.
W żółtej strefie takim autobusem będzie można zabrać na poklad 18 osób. Super zakup.
Kalisz to miasto ignorantów czytając powyższe komentarze tylko można się w tym utwierdzić . Wielokrotnie miałem krytyczne zdanie o KLA ale te autobusy to bardzo dobry zakup w większości kursów wypełnienie autobusów to ok 20 -30 % szkoda paliwa i nie potrzebnych kosztów. Ogromnym problemem KLA to brak biletomatów w każdym autobusie to mnie zniechęca od korzystania z usług miejskiego przewoźnika . Nie będę biegał za biletem przez pół miasta bo dotrę tam darmo i z dawką zdrowotności . A w/w oponentom kaliskim życzę powrotu do Jelczy PR 110 i Ikarusów przegubowych one były i duże i piękne .
Otóż to. Kalisz jest tej wielkości miastem, które powinno mieć tabor różnej pojemności - małe na słabo obciążone linie, średnie i parę przegubowców (trzy to za mało). Jeszcze przestrzegłbym KLA przed obklejaniem pojazdów reklamami, zwłaszcza szyb. Czasem zwracam uwagę firmom, które tak się "reklamują" na autobusach.
To pokaz gdzie można wysłać autobus na 20-30 pasażerów. Ledwo wyjedzie to będzie pelny.
Kla rozszerza tabor? Patrząc na te autobusy to chyba się zwija. Lepiej załatwcie żeby bilet było gdzie kupić bo na razie to większość jeździ bez biletu.
Ciekawy rozmiar pojazdu, wygląda dość zgrabnie.
Za małe na Kalisz.
Czy to są diesle czy elektryczne?