
Komunikat Urzędu Miejskiego
Obostrzenia związane ze stanem epidemii mogą sprawić trudności w uzyskaniu od zarządcy nieruchomości potwierdzenia wysokości czynszu, które należy dołączyć do wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego. Dla ułatwienia więc wnioski będą wyjątkowo przyjmowane bez tego dokumentu.
Warunkiem przyjęcia takiego wniosku jest wpisanie w punkcie 12. sformułowania: „brak możliwości uzyskania potwierdzenia przez zarządcę”. Należy pamiętać również, aby w punkcie 3. wpisać dokładną nazwę i siedzibę zarządcy domu. Umożliwi to pracownikowi urzędu późniejsze uzyskanie wymaganego potwierdzenia.
Wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego będą rozpatrywane po uzyskaniu przez Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych UM potwierdzenia wysokości czynszu od właściciela lub zarządcy nieruchomości. W sytuacji, gdy urzędnicy nie otrzymają stosownego potwierdzenia, postępowanie w sprawie przyznania dodatku zostanie zawieszone do czasu jego uzyskania.
Oprac. Anna Błaszczyk, Urząd Miejski
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie