
W ciągu jednego dnia kaliscy policjanci odebrali dwa zgłoszenia od oszukanych klientów robiących zakupy w Internecie
Pierwszy przypadek dotyczył kupna telefonu komórkowego. Poszkodowana została w tym przypadku 39-letnia kobieta. Po wygranej aukcji wpłaciła ona na konto sprzedającego ponad 700 zł, ale towaru nie otrzymała. Wygląda więc na to, że gotówka przepadła. W drugim przypadku mieszkaniec Kalisza kupił iPada za blisko 2 tys. zł. I w tym przypadku mimo dokonania wpłaty, towar nie został dostarczony. – Rocznie kaliska policja odnotowuje ponad 100 takich przypadków, co 5 z nich kończy się tylko interwencją policjantów. Towar jest dostarczany lub zwracane są pieniądze. W pozostałych przypadkach prowadzone jest dochodzenie – przyznaje Sebastian Taranek, rzecznik prasowy KMP w Kaliszu. (q)
Więcej w Życiu Kalisza
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Racja Sylwek, ja też zamawiam za pobraniem.
jak ktoś ma duzo kasy to przelewa tak kasę, to jego problem i po co nad nim się rozczulacie, ja zawsze zamawiam za pobranie i problemu sobie nie stwarzam:)